Nr.207 din 04.01.2019

Aprobat,                                                                                   Manager,

                                                    Ec.Cumpat Carmen Marinela

 

ANUNT

 

Spitalul Clinic de Recuperare Iasi, cu sediul in Iasi, str.Pantelimon Halipa nr.14, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante :

Sectia Clinica Recuperare Medicala Neurologie :

-1 post de infirmiera- pe perioada nedeterminata ;

-1 post de ingrijitoare- pe perioada nedeterminata .

Concursul se va desfasura in conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 modificata si completata de H.G. 1027/2014 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Concursul consta in urmatoarele etape succesive :

selectia dosarelor de inscriere ;

-proba scrisa;

                        -proba practica ;

                        -interviul.

Conditii de desfasurare a concursului :

  1. Ultima zi pentru depunerea dosarelor de inscriere este 18 ianuarie 2019, ora 15 :00-Serviciul RUNOS ;
  2. Data si ora organizarii probei scrise: 29 ianuarie 2019, ora 9:00-Pavilionul Administrativ ;
  3. Data si ora organizarii probei practice : 31 ianuarie 2019, ora 9:00-Sectia Cl. Rec.Med. Neurologie ;
  4. Data si ora interviului: 4 februarie 2019, ora 9 :00- Sectia Cl. Rec.Med. Neurologie .

Concursul se va desfasura la sediul unitatii, astfel :

-depunerea dosarelor de concurs : 18 ianuarie 2019, ora 15 :00 ;

– rezultate selectie dosarelor candidatilor : 23 ianuarie 2019;

-rezultate contestatii la selectia dosarelor : 28 ianuarie 2019;

-proba scrisa : 29 ianuarie 2019, ora 9 ;00, Pavilionul Administrativ ;

afisarea rezultatelor probei scrise : 29 ianuarie 2019, ora 14 :00 ;

-rezultate contestatii la rezultatele probei scrise : 30 ianuarie 2019, ora 14 :00 ;

-proba practica : 31 ianuarie 2019, ora 9 :00, Sectia Cl. Rec. Med. Neurologie ;

-afisarea rezultatelor probei practice : 31 ianuarie 2019, ora 14 :00 ;

-rezultate contestatii la rezultatele probei practice : 1 februarie 2019, ora 14 :00 ;

-proba interviu : 4 februarie 2019, ora 9 :00 , Sectia Cl. Rec. Med.Neurologie ;

-afisarea rezultatelor la proba interviu : 4 februarie 2019 , ora 14.00 ;

-rezultate contestatii la proba interviu : 5 februarie 2019 , ora 14.00 ;

-afisarea rezultatelor finale :   6 februarie 2019 , ora 14.00.

Conditii generale, conform art. 3 din H.G. NR. 286/2011 :

Poate participa la concurs persoana care indeplineste urmatoarele conditii :

  1. Are cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania ;
  2. Cunoaste limba romana, scris si vorbit ;
  3. Are varsta minima reglementata de prevederile legale ;
  4. Are capacitate deplina de exercitiu ;
  5. Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestat pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate ;
  6. Indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs ;
  7. Nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de falsori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de infirmiera:

– studii: scoala generala, curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătății – Direcția generală resurse umane și certificare;

– vechime : minim 6 luni vechime in activitate.

Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de ingrijitoare:

– studii: scoala generala;

– vechime : nu se solicita vechime in activitate.

Cei interesati vor depune la Serviciul RUNOS al unitatii, dosar de concurs care sa cuprinda urmatoarele acte :

  • cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copia xerox certificate nastere si casatorie, daca este cazul;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitat ;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în activitate, daca e cazul, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de medicul de medicina muncii din spital care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (Dr. Munteanu Georgeta –nr. telefon 0788437959, 0740256003) ;
  • curriculum vitae;
  • dosar de carton cu sina.

In cazul in care s-a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, candidatul are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

Copiile de pe actele prevazute in dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.

Anuntul de concurs, bibliografia si tematica sunt afisate la avizier si pe site-ul unitatii www.scr.ro.

Relatii suplimentare se obtin de la persoana care asigura secretariatul comisie de concurs, serviciul resurse umane tel. 0232.266044/int. 105.

 

Sef Seviciu RUNOS,

            Ec. Axinte Dana

                                                        CF:4541092, Iasi,  Strada Pantelimon Halipa, nr. 14

Cont Trezorerie:RO27TREZ40621F330800XXX

Telefon : 0232 / 266044; Fax : 0232 / 252030, Email: secretariat@scr.ro;   www.scr.ro

Operator de date cu caracter personal nr. 17761

SECTIA CLINICA RECUPERARE MEDICALA NEUROLOGIE                          APROBAT MANAGER,

Carmen Cumpat

TEMATICA  PENTRU CONCURSUL  PRIVIND OCUPAREA POSTULUI  DE INFIRMIERA

  1. Ordinul nr 961/2016-Anexa nr 1:Normele tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private din 19.08.2016; Capitolul I- Definitii  (art 1); Capitolul II- Curatarea (art 2-7); Capitolul III – Dezinfectia (art 8-27).
  2. Ordinul nr 961/2016- Anexa nr 3- Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc
  3. Ordinul nr 961/2016-Anexa nr 4- Metodele de aplicare a dezinfectantelor chimice in functie de suportul care urmeaza sa fie tratat.
  4. Ordinul 1226/2012-Anexa nr 1- Norma tehnica privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati  medicale;Capitolul II- Definitii (art 7); Capitolul III- Clasificari (art 8), Capitolul V – Colectarea deseurilor medicale la locul de producere (art 12); Capitolul VI-Ambalarea deseurilor medicale (art 13-30); Capitolul VII- Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale (art 31-35); Capitolul VIII -Transportul deseurilor rezultate din activitatile medicale ( art 36-40);
  5. Ordinul nr 1101/2016-Anexa nr 4- Precautiunile Standard- Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si  limitarea infectiilor asociate asistentei  medicale.
  6. Ordinul M.S. 1101/ 2016- Anexa 3- Metodologia de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care lucreaza in sistemul sanitar la produse biologice
  7. Carol Mozes-Tehnica ingrijirii bolnavului : Ingrijirea pacientului imobilizat la pat ; Transportul pacientului imobilizat ; Alimentatia pacientului ; Prevenirea escarelor de decubit.

 

Bibliografie

 

1.Ordinul  nr 961/2016 pt. aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, tehnicii de lucru si interpretare pentru testele de evaluare a eficientei procedurii de curatenie si dezinfectie, procedurilor recomandate pt. dezinfectia manilor, in functie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice in funcie de suportul care urmeaza sa fie tratat si a metodelor de evaluare a derularii si eficientei procesului de sterilizare.

2.Ordinul nr 1226/2012 pt. aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

3. Ordinul nr 1101/2016 privind aprobarea normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor  associate asistentei medicale in unitatile sanitare.

4. Carol Mozes – Tehnica ingrijirii bolnavului editia VII Ed. Medicala 2007.

 

SEF CLINICA                                                                     ASISTENT SEF,

CONF.DR. AURORA CONSTANTINESCU                             ANCA STOIAN

 

CONSILIER JURIDIC,

Nica Gabriela

 

SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI

SECTIA CLINICA  NEUROLOGIE                                                                                         Aprobat manager,

Ec. CARMEN  CUMPAT

TEMATICA PENTRU CONCURSUL PRIVIND  OCUPAREA POSTULUI DE INGRIJITOARE

1. Ordinul nr. 961/2016 – ANEXA NR. 1: Normele tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private din 19.08.2016: CAPITOLUL I Definiții Art. 1. ; CAPITOLUL II Curățarea Art. 2 – 7; CAPITOLUL III Dezinfecția Art. 8 – 27;

2. Ordinul nr. 961/2016 – ANEXA NR. 3: PROCEDURILE RECOMANDATE pentru dezinfecția mâinilor, în funcție de nivelul de risc

3. Ordinul nr. 1226/2012 –  ANEXA NR. 1: Norma tehnică privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale din 03.12.2012 : CAPITOLUL II Definiții Art. 7. ; CAPITOLUL III Clasificări Art. 8  ; CAPITOLUL V Colectarea deșeurilor medicale la locul de producere Art. 12. ; CAPITOLUL VI Ambalarea deșeurilor medicale Art. 13 – 30; CAPITOLUL VII Stocarea temporară a deșeurilor rezultate din activitățile medicale Art. 31-35; CAPITOLUL VIII Transportul deșeurilor rezultate din activitățile medicale Art. 36-40;

4. Ordinul nr. 1101/2016 – ANEXA Nr. 4: PRECAUȚIUNILE STANDARD – Măsuri minime obligatorii pentru prevenirea și limitarea infecțiilor asociate asistenței medicale

BIBLIOGRAFIA

1.    Ordinul nr. 961/2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, tehnicii de lucru și interpretare pentru testele de evaluare a eficienței procedurii de curățenie și dezinfecție, procedurilor recomandate pentru dezinfecția mâinilor, în funcție de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcție de suportul care urmează să fie tratat și a metodelor de evaluare a derulării și eficienței procesului de sterilizare.

2.    Ordinul nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale .

3.    Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare.

 

Sef sectie,

Conf.Dr.Aurora Constantinescu                                                         Intocmit,

Asist.sef,Anca Stoian

Consilier juridic,

Nica Gabriela

APROBAT,

Manager

Ec. Carmen Cumpat

 

 

 

 

 

LISTA DE CONTROL A PAGINILOR REVIZUITE

Nr.

ed./rev.

Pag.

rev.

Obiectul reviziei

0/1

 

 

 

 

 

FISA POSTULUI

OCUPATIA: INFIRMIERA

COD COR: 532103

 

 

 

 

 

TITULAR POST:

 

FUNCTIA/POSTUL/SPECIALITATEA: infirmiera

 

LOC MUNCA: Sectia

 

GRADUL PROFESIONAL : infirmiera

 

NIVELUL POSTULUI: de executie

 

 

 

 

 

 

 

Data

Elaborat

Verificat

Aprobat

Funcţia/Nume Semnătura Funcţia/Nume Semnătura Funcţia/Nume Semnătura

Ref.de specialitate gr.I

Pricop Mihaela

 

Sef Serv.RUNOS

Ec. Axinte Dana

 

Manager

Ec. Cumpăt Carmen

 

Exemplar nr:

1.CERINTELE POSTULUI:

a) Pregătirea profesionala: Şcoala generala, cursuri de infirmier organizate de OAMGMAM ;

b) Experienţa necesara: experienţa in activitate ;

2.RELATII

  1. IERARHICE:
  • este subordonat  medicului sef de sectie, medicului specialist/medic primar, asistentului sef si asistentului medical;

b) FUNCTIONALE:

  • colaborează cu personalul compartimentului, cu celelalte secţii/compartimente sau subunităţi funcţionale ale spitalului si cu pacienţii in scopul realizării sarcinilor de serviciu.

3.PROGRAM DE LUCRU :

– activitate curenta in cadrul compartimentului  conform programului de lucru stabilit in conformitate cu prevederile legale in vigoare: 8 ore/zi.

4. SET DE INDICATORI CANTITATIVI/ CALITATIVI ASOCIATI ATINGERII REZULTATELOR PRESTABILITE:

Indicatori  cantitativi: executarea lucrarilor planificate si repartizate, la nivelele cantitative si termenele stabilite, rezolvarea la termen a sarcinilor ordonate de conducere si indeplinirea obiectivelor stabilite prin strategii, programe de actiune si planuri de munca;

Indicatori calitativi: asigura un management performant al activitatii, conform prevederilor legale, cerintelor postului; rezolvarea corecta, completa si viabila a sarcinilor ordonate de conducere precum si a celor stabilite prin strategii, programe de actiune si planuri de munca; asigura realizarea eficienta si la termen a obiectivelor, actiunilor, masurilor stabilite si a lucrarilor, conform prevederilor legale, cerintelor postului, ordinelor si dispozitiilor conducerii spitalului;

Costuri: asigura planificarea, organizarea si desfasurarea activitatilor specifice, cu respectarea si incadrarea stricta in limitele resurselor materiale si financiare aprobate in acest scop;

Timp: incadrarea in termenele ordonate de conducere, in termenele stabilite de actele normative specifice

Utilizarea resurselor: gestionarea eficienta si rationala a resurselor din dotare in scopul indeplinirii atributiilor;

Mod de realizare: sarcinile se realizeaza individual, in colectiv sau in colaborare cu alte sectii ale spitalului; conduce prin exemplul personal;

 

Nr.

crt.

INDICATORI pondere indic.in standard

Unit.de masura specifica operatiunilor postului

INDICI DE PERFORMANTA

/puncte acordate

 

1.

CANTITATE

20%

  • Realizarea în întregime a sarcinilor prevăzute în fişa postului, în vederea bunei desfăşurări a activităţii biroului (vezi cap. VI);
  • Urmărirea şi implicarea în bună derulare a lucrarilor întocmite, (asumate ca sarcină de serviciu)(vezi cap.VI);

– numar mare de bolnavi internati;

– numar mare de bolnavi asistati;

 

95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

2.

CALITATE

20%

  • Desfăşurarea  activităţilor fără disfuncţionalităţi sau erori (vezi cap.VI);
  • Acurateţea documentelor, actelor, materialelor realizate (vezi cap. VI);
  • Gradul de mulţumire al beneficiarilor serviciilor oferite (vezi cap.VI);
  • Implicare pentru realizarea obiectivelor generale stabilite ale compartimentului (vezi cap. VI).

– supravegherea atenta a bolnavilor cu forme severe de boli infecto-contagioase  in vederea restabilirii si mentinerii functiilor vitale ale organismului;

– participarea la diverse forme de pregatire pentru insusirea unor tehnici moderne si eficiente in ingrijirea bolnavilor;

 

 

95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

3.

COSTURI

10%

  • Optime în raport cu eficienţa acţiunilor solicitate sau propuse.

– utilizarea eficienta a aparaturii, materialelor sanitare, materiale de curatenie si dezinfectantilor

 

95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

4.

TIMPUL

20%

  • utilizarea eficientă a programului de lucru prin folosirea timpului de lucru numai in vederea realizarii sarcinilor de serviciu;
  • realizarea sarcinilor de serviciu în timp util, real si oportun pentru buna desfăşurare a activităţii si obtinerea unui grad ridicat de multumire din partea beneficiarilor serviciilor oferite
95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

5.

UTILIZAREA RESURSELOR

15%

– Foloseste rational resursele umane, materiale si financiare la dispozitie conform principiilor eficientei si economicitatii, în scopul îndeplinirii atribuţiilor.

– capacitate mare in utilizarea resurselor puse la dispozitie: aparatura, materiale sanitare, materiale de curatenie si dezinfectantilor .

 

5.1.Bine si5.2.F.Bine/5pct.

5.1.Mediu si5.2.F.Bine/4pct.

5.1.Mediu si5.2.Bine/3pct.

5.1.Mediu si5.2.Mediu/2pct.

5.1.Satisf. şi 5.2.Satisf./1 pct.

 

6.

MOD DE REALIZARE

15%

– Isi desfasoara activitatea atat in mod individual cat si in colaborare cu colegii pe care ii coordoneaza in echipa/colectiv, conduce prin exemplul personal, se implica nemijlocit, se dedica serviciului, respecta personalitatea si aspiratiile subordonatilor, simplifica procedura de lucru si conducere.

– grad mare de implicare in realizarea muncii in echipa;

– initiativa pentru formularea de solutii noi;

– grad mare de implicare in realizarea muncii individuale

F.Bine/5pct.

Bine/4pct.

Mediu/3pct.

Satisfacator/2pct.

Nesatisfăcător /1 pct.

 

5.CRITERII DE EVALUARE ALE POSTULUI

Evaluarea activitatii:

  • obiectivele de performanta individuala:
  • modul de indeplinire cantitativa si calitativa a sarcinilor din prezenta Fisa a postului;
  • modul de raspuns la alte solicitari decat cele curente.
  • criterii de evaluare a realizarii acestora (se noteaza cu insufficient, sufficient, bines au foarte bine)
  • rezultatele obtinute:

-cantitatea si calitatea lucrarilor si sarcinilor realizate

– nivelul de indeplinire a sarcinilor si lucrarilor in termenele stabilite;

-eficienta lucrarilor si sarcinilor realizate, in contextual atingerii obiectivelor propuse;

  • adaptarea la complexitatea muncii:

– adaptarea la conceptia de alternative de schimbare sau de solutii noi(creativitate)

-analiza si sinteza riscurilor, influentelor, efectelor si consecintelor evaluate;

– evaluarea lucrarilor si sarcinilor de rutina (repetitive)

– asumarea responsabilitatii:

– intensitatea implicarii si rapiditatea interventiei in realizarea atributiilor;

– evaluarea nivelului riscului decisional;

– capacitatea relationala si disciplina muncii:

– capacitatea de evitare a starilor conflictuale si respectarea relatiilor ierarhice;

– adaptabilitatea la situatii neprevazute;

  • Personana care realizeaza evaluarea performantelor profesionale individuale: seful ierarhic sau persoana desemnata de angajator in acest sens.
  • Modalitatea de evaluare: prin observare directa de catre evaluator, in baza rezultatelor obtinute ca urmare a desfasurarii activitatii, prin chestionar sau prin intermediul altor instrumente de evaluare elaborate de angajator
  • Periodicitatea de evaluare a performantelor– Anual

 

6.OBIECTIVE GENERALE SI SPECIFICE PENTRU  POSTUL DE INFIRMIERA :

  1. Obiective generale ale postului:
  •  Indeplinirea cantitativa si calitativa a sarcinilor din Fisa  postului;
  •  Asigurarea de a  raspunde la alte solicitari decat cele curente.
  • Indeplinirea cu promptitudine si operativitate a sarcinilor trasate;
  • Asigurarea calitatii lucrarilor executate si a activitatilor desfasurate
  • Asumarea responsabilitatii  – intensificarea  implicarii in realizarea sarcinilor de serviciu si rapiditatea interventiilor , utilizarea echipamentului si materialelor, incadrarea in normativele de consum utilizate;
  • Disponibilitate la efort suplimentar , perseverenta si disciplina;
  • Asigararea conditiilor optime pentru buna desfasurare a activitatilor din spital;
  1. Obiective specifice postului:
  • In raport cu obiectivele postului , raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale alocate pentru atingerea obiectivelor;
  • Este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in subgestiune.

7.ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI :

I.Atributii infirmiera :

  1. Isi desfasoara activitatea sub indrumarea si supravegherea asistentului medical.
  2. Pregateste patul si schimba lenjeria bolnavilor;
  3. Efectueaza sau ajuta la efectuarea toaletei zilnice a bolnavului imobilizat , cu respectarea regulilor de igiena;
  4. Ajuta bolnavii deplasabili la efectuarea toaletei zilnice;
  5. Ajuta bolnavii pentru efectuarea nevoilor fiziologice;
  6. Asigura toaleta bolnavilor imobilizati ori de cate ori este nevoie;
  7. Ajuta la pregatirea bolnavilor in vederea examinarii;
  8. Transporta lenjeria murdara (de pat si a bolnavilor )in containere speciale la spalatorie si o aduce curata in containere speciale, cu respectarea circuitelor conform reglementarilor in vigoare;
  9. Pregateste si ajuta bolnavul pentru efectuarea plimbarii si ii ajuta pe cei care necesita ajutor pentru a se deplasa;
  10. Efectueaza aerisirea periodica a incaperilor ;
  11. Raspunde de pastrarea in bune conditii a materialelor de curatenie pe care le are in grija personal precum si a celor care se folosesc in comun ;
  12. Respecta permanent regulile de igiena personala si declara asistentei coordonatoare   imbolnavirile pe care le prezinta personal sau imbolnavirile survenite la membrii de familie;
  13. Administreaza alimentatia pacientului  si informeaza asistenta despre apetitul acestuia;
  14. Ajuta asistentul medical la pozitionarea bolnavului imobilizat;
  15. Goleste periodic sau la indicatia asistentului medical pungile care colecteaza urina sau alte produse biologice, excremente, dupa ce s-a facut bilantul de catre asistentul medical si au fost inregistrate in documentatia pacientului;
  16. Dupa decesul unui bolnav, sub supravegherea asistentului medical pregateste cadavrul si ajuta la transportul acestuia la morga
  17. Nu este abilitata sa dea  relatii despre starea de sanatate a bolnavului;
  18. Respecta un comportament etic fata de bolnavi si apartinatori si fata de personalul medico-sanitar;
  19. Poarta echipamentul de protectie prevazut de ROI care va fi schimbat ori de cate ori este nevoie pentru pastrarea igienei si aspectului estetic personal;
  20.   Are obligatia de a anunta in cel mai scurt timp asistenta coordonatoare in legatura cu orice caz de   imbolnavire sau de aparitie a unei boli transmisibile in familie, cu situatiile de incapacitate  temporara de munca ;
  21. Participa la instructajele impuse de CPCIN, PSI si protectia muncii ;
  22. Respecta  prevederile Ordinului nr. 1226/2012 privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale, prevederile Ordinului nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi control al infecţiilor nosocomiale în unităţile sanitare, prevederile Legii nr.132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor, prevederile Ordinului MSF nr.961/2016 privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare precum si  prevederile Ordinului MS 914/2006 completat de Ordinul MS nr. 1096/2016  privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea autorizarii ;

Orice dauna adusa pacientilor prin nerespectarea prevederilor Ord.1101/2016 sau a normativelor profesionale privind asigurarea calitatii asistentei medicale acordate pacientilor in scopul prevenirii infectiilor asociate asistentei medicale atrage responsabilitatea individuala sau, dupa caz, institutionala, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.

II.Atributii generale:

  1. Are obligatia de a semna zilnic in condica de prezenta cu mentionarea orei de venire si de plecare din serviciu;
  2. Respecta graficul de lucru pe tura stabilita;
  3. Nu va parasi locul de munca fara aprobarea asistentului sef;
  4. Schimbarea turei de lucru se va solicita prin cerere scrisa aprobata de medicul sef si cu avizul managerului unitatii;
  5. Are obligatia de a respecta programarea concediului de odihna planificat la inceputul anului;
  6. Este interzis fumatul, venirea la serviciu in stare de ebrietate si consumul de bauturi alcoolice in timpul programului de lucru;
  7. Respecta prevederile ROI si ale ROF ;
  8. Urmareste si asigura folosirea, pastrarea si intretinerea corecta a bunurilor din dotarea sectiei;

III.  Atributii  privind securitatea si sanatatea in munca, PSI, colectare deseuri:

1.Îşi însuşeşte si respecta normele de securitate si sănătate in munca prevăzute in Legea nr. 319/2006 si normele de aplicare a acesteia;

Art.22-prevede ca fiecare lucrator  trebuie sa isi desfasoare activitatea in conformitate cu pregatirea si instruirea sa, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca;

Art.23-prevede obligatiile lucratorilor:

– sa utilizeze corect aparatura, substntele periculoase,echipamentele de transport;

– sa utilizeze corect echipamentul individual de protectie acordat;

-sa nu procedeze la scoaterea din functiune, la modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a dispozitivelor de securitate proprii si sa utilizeze corect aceste dispozitive;

-sa comunice imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de munca despre care au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru sanatatea lucratorilor, precum si orice deficienta a sistemelor de protectie;

-sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;

-sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, atat timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricaror masuri sau cerinte dispuse de catre inspectorii de munca si inspectorii sanitari, pentru protectia sanatatii si securitatii lucratorilor;

-sa coopereze atat timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, pentru a permite engajatorulu sa se asigura ca mediul de munca si conditiile de lucru sunt sigure si fara riscuri pentru securitate si sanatate, in domeniul sau de activitate;

-sa isi insuseasca si sa respecte prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare ale acestora;

-sa dea relatiile solicitate de catre inspectorii de munca si inspectorii santari

1.Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 481/2004 privind situaţii de urgenta;

2.Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;

3.Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deşeurilor in instituţiile publice.

IV.Atributii  privind Sistemul de Management al Calitatii (SMC):

  1. Îşi însuşeşte si respecta cerintele procedurilor SMC ;
  2. Îşi însuşeşte si respecta cerintele Manualului Calitatii ;
  3. Elaboreaza/participa la elaborarea de proceduri de lucru atunci cand este cazul ;

Aceste atributii nu sunt limitative, salariatul avand obligatia de a respecta si duce la indeplinire orice alte sarcini, decizii si dispozitii primite din partea conducerii unitatii, a Directiei de Sanatate Publica sau a Ministerului Sanatatii in baza reglementarilor legale in vigoare.

V. In conformitate cu Regulamentul UE nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulator a acestor date, salariatul are urmatoarele obligatii:

– sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal;

– de a pastra confidentialitatea asupra datelor personale pe care le prelucreaza atat in afara programului normal de lucru cat si dupa incetarea contractului individual de munca cu Spitalul.
– de a nu dezvalui datele personale pe care le prelucreaza unor alte persoane decat cele in privinta carora ii este permis acest lucru prin procedurile interne, prin regulamentul intern al spitalului, prin contractul individual de munca si fisa postului;
– de a prelucra datale personale numai pentru aducerea la indeplinire a atributiilor de serviciu prevazute in fisa postului, in contractul individual de munca si in regulamentul intern;
– sa informeze de indata conducerea unitatii despre imprejurari de natura a conduce la o diseminare neautorizata de date cu caracter personal  sau despre o situatie in care au fost accesate/prelucrate date cu caracter personal prin incalcarea normelor legale, despre care a luat la cunostinta.
– sa nu introduca in retea programe neautorizate care ar putea permite conectarea persoanelor de la distanta.

– Utilizatorul are acces doar la ce este relevant muncii lui (Utilizatorul in cauza este autorizat sa lucreze cu acel program).

– Fisierele care contin date personale aflate pe dispozitive mobile (laptop, tablet, memorie USB) se cripteaza. Criptarea informatiilor importante inseamna protejarea datelor communicate la distanta, facandu-le neinteligibile pentru orice alte persoane decat cele autorizate a le receptiona.

– Nu se aduc date din surse nesigure, memorie USB, DVD, CD.  Daca este necesar, se foloseste doar stick USB, pentru salvare de date in forma criptata.

– Nu este permisa scoaterea din spital a mediilor de stocare (USB Stick, DVD, CD, etc.) decat cu aprobarea prealabila din partea conducerii unitatii.

– Utilizatorii nu vor accesa internetul pentru a deschide site-uri nesigure si nu vor deschide mailuri necunoscute, suspecte.

– In locurile unde publicul poate vedea monitorul, pe care apar date cu caracter personal, acesta va fi pozitionat astfel incat sa nu poata fi vazut de public.

– Utilizatorii ies din aplicatie daca parasesc statia, iar daca temporar nu se lucreaza la statie, acestia blocheaza statia cu CTRL+ALT-DEL.

– Documentele care contin date cu caracter personal sunt tinute in dulapuri inchise cu cheie.

– Se interzice stocarea sau notarea parolei de catre utilizator intr-un loc care poate fi accesat de persoane neautorizate. Se prefera memorarea acesteia.

– Incaperile unde se afla computerele se incuie dupa terminarea programului.
Nerespectarea obligatiilor  mentionate mai sus  atrage raspunderea disciplinara a salariatului in conformitate cu prevederile regulamentului intern si plata de daune interese.
– Fiecare statie trebuie sa aiba o parola complexa;

– Parola trebuie sa contina minim 6 caractere si sa fie o combinatie de litere (minuscule si majuscule), cifre si simboluri . Parola nu trebuie sa fie un nume, substantive, idee sau orice cuvant care poate sa existe intr-un dictionar.

-Utilizatorii statiei nu trebuie sa tina o parola  mai mult de cateva luni consecutive, iar la momentul schimbarii nu trebuie ca cea noua sa fi fost folosita in ultimele 3 cicluri.

Raspunde disciplinar, material si penal atunci cand:

1. nu respecta programul de activitate stabilit de conducerea societatii;

2.nu respecta conduita, etica si deontologia profesiei;

3.nu respecta disciplina muncii si nu utilizeaza corespunzator instalatiile si echipamentele de lucru si cele de protectie ;

4.nu duce la indeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare atributiilor de serviciu si orice sarcini specifice ;

5. comite orice alte abateri sanctionabile prin regulamentul intern, codul muncii sau alte acte normative aflate in vigoare.

5.Salarizare:

  • Salarizarea este în conformitate cu legislaţia  in vigoare;
  • Salariul de bază este remuneraţia primită in raport cu munca depusa, cu cantitatea si calitatea acesteia, cu importanta sociala a muncii;

Fisa postului este valabila pe intreaga perioada de desfasurare a contractului de munca, putand fi reinnoita in cazul aparitiei unor noi reglementari legale  sau ori de cate ori este necesar.

 

 

 

Seful locului de munca,

Functia : Medic sef sectie

Numele si prenumele :

Semnatura : …………………………………                                                                                                                                                                                            Luat la cunostinta si primit un exemplar salariat

Numele si prenumele:                                                                                                                                           Semnatura: ………………………………………

Data: ……………………………

 

APROBAT,

Manager

Ec. Carmen Cumpat

 

 

 

 

 

LISTA DE CONTROL A PAGINILOR REVIZUITE

Nr.

ed./rev.

Pag.

rev.

Obiectul reviziei

0/

 

 

 

 

 

FISA POSTULUI

OCUPATIA: INGRIJITOARE

COD COR: 532104

 

 

 

 

 

TITULAR POST:

 

FUNCTIA/POSTUL/SPECIALITATEA: ingrijitoare

 

LOC MUNCA: Sectia

 

GRADUL PROFESIONAL : ingrijitoare

 

NIVELUL POSTULUI: de executie

 

 

 

 

 

 

Data

Elaborat

Verificat

Aprobat

Funcţia/Nume Semnătura Funcţia/Nume Semnătura Funcţia/Nume Semnătura

Ref.de specialitate gr.I

Pricop Mihaela

 

Sef Serv.RUNOS

Ec. Axinte Dana

 

Manager

Ec. Cumpăt Carmen

 

Exemplar nr:

1.CERINTELE POSTULUI:

a) Pregătirea profesionala: Şcoala generala;

b) Experienţa necesara: experienţa in activitate

2.RELATII

  1. IERARHICE:
  • este subordonat  medicului sef de sectie, medicului specialist/medic primar, asistentului sef si asistentului medical;

b) FUNCTIONALE:

  • colaborează cu personalul compartimentului, cu celelalte secţii/compartimente sau subunităţi funcţionale ale spitalului si cu pacienţii in scopul realizării sarcinilor de serviciu.

3.PROGRAM DE LUCRU :

– activitate curenta in cadrul compartimentului  conform programului de lucru stabilit in conformitate cu prevederile legale in vigoare: 8 ore/zi.

4. SET DE INDICATORI CANTITATIVI/ CALITATIVI ASOCIATI ATINGERII REZULTATELOR PRESTABILITE:

Indicatori  cantitativi: executarea lucrarilor planificate si repartizate, la nivelele cantitative si termenele stabilite, rezolvarea la termen a sarcinilor ordonate de conducere si indeplinirea obiectivelor stabilite prin strategii, programe de actiune si planuri de munca;

Indicatori calitativi: asigura un management performant al activitatii, conform prevederilor legale, cerintelor postului; rezolvarea corecta, completa si viabila a sarcinilor ordonate de conducere precum si a celor stabilite prin strategii, programe de actiune si planuri de munca; asigura realizarea eficienta si la termen a obiectivelor, actiunilor, masurilor stabilite si a lucrarilor, conform prevederilor legale, cerintelor postului, ordinelor si dispozitiilor conducerii spitalului;

Costuri: asigura planificarea, organizarea si desfasurarea activitatilor specifice, cu respectarea si incadrarea stricta in limitele resurselor materiale si financiare aprobate in acest scop;

Timp: incadrarea in termenele ordonate de conducere, in termenele stabilite de actele normative specifice

Utilizarea resurselor: gestionarea eficienta si rationala a resurselor din dotare in scopul indeplinirii atributiilor;

Mod de realizare: sarcinile se realizeaza individual, in colectiv sau in colaborare cu alte sectii ale spitalului; conduce prin exemplul personal;

 

Nr.

crt.

INDICATORI pondere indic.in standard

Unit.de masura specifica operatiunilor postului

INDICI DE PERFORMANTA

/puncte acordate

 

1.

CANTITATE

20%

  • Realizarea în întregime a sarcinilor prevăzute în fişa postului, în vederea bunei desfăşurări a activităţii biroului (vezi cap. VI);
  • Urmărirea şi implicarea în bună derulare a lucrarilor întocmite, (asumate ca sarcină de serviciu)(vezi cap.VI);

– numar mare de bolnavi internati;

95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

2.

CALITATE

20%

  • Desfăşurarea  activităţilor fără disfuncţionalităţi sau erori (vezi cap.VI);
  • Gradul de mulţumire al beneficiarilor serviciilor oferite (vezi cap.VI);
  • Implicare pentru realizarea obiectivelor generale stabilite ale compartimentului (vezi cap. VI).

– participarea la diverse forme de pregatire;

 

95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

3.

COSTURI

10%

  • Optime în raport cu eficienţa acţiunilor solicitate sau propuse.

– utilizarea eficienta a aparaturii, materialelor de curatenie si dezinfectanti;

 

95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

4.

TIMPUL

20%

  • utilizarea eficientă a programului de lucru prin folosirea timpului de lucru numai in vederea realizarii sarcinilor de serviciu;
  • realizarea sarcinilor de serviciu în timp util, real si oportun pentru buna desfăşurare a activităţii si obtinerea unui grad ridicat de multumire din partea beneficiarilor serviciilor oferite
95 – 100%/5pct.

90 – 95%/4pct.

85 – 90%/3pct.

80 – 85%/2pct.

80%/1pct.

 

5.

UTILIZAREA RESURSELOR

15%

– Foloseste rational resursele materiale si financiare la dispozitie conform principiilor eficientei si economicitatii, în scopul îndeplinirii atribuţiilor.

– capacitate mare in utilizarea resurselor puse la dispozitie: aparatura, materiale de curatenie, dezinfectanti.

 

 

5.1.Bine si5.2.F.Bine/5pct.

5.1.Mediu si5.2.F.Bine/4pct.

5.1.Mediu si5.2.Bine/3pct.

5.1.Mediu si5.2.Mediu/2pct.

5.1.Satisf. şi 5.2.Satisf./1 pct.

 

6.

MOD DE REALIZARE

15%

– Isi desfasoara activitatea atat in mod individual cat si in colaborare cu colegii pe care ii coordoneaza in echipa/colectiv, conduce prin exemplul personal, se implica nemijlocit, se dedica serviciului, respecta personalitatea si aspiratiile subordonatilor, simplifica procedura de lucru si conducere.

– grad mare de implicare in realizarea muncii in echipa;

– initiativa pentru formularea de solutii noi;

– grad mare de implicare in realizarea muncii individuale

F.Bine/5pct.

Bine/4pct.

Mediu/3pct.

Satisfacator/2pct.

Nesatisfăcător /1 pct.

 

5.CRITERII DE EVALUARE ALE POSTULUI

Evaluarea activitatii:

  • obiectivele de performanta individuala:
  • modul de indeplinire cantitativa si calitativa a sarcinilor din prezenta Fisa a postului;
  • modul de raspuns la alte solicitari decat cele curente.
  • criterii de evaluare a realizarii acestora (se noteaza cu insufficient, sufficient, bines au foarte bine)
  • rezultatele obtinute:

-cantitatea si calitatea lucrarilor si sarcinilor realizate

– nivelul de indeplinire a sarcinilor si lucrarilor in termenele stabilite;

-eficienta lucrarilor si sarcinilor realizate, in contextual atingerii obiectivelor propuse;

  • adaptarea la complexitatea muncii:

– adaptarea la conceptia de alternative de schimbare sau de solutii noi(creativitate)

-analiza si sinteza riscurilor, influentelor, efectelor si consecintelor evaluate;

– evaluarea lucrarilor si sarcinilor de rutina (repetitive)

– asumarea responsabilitatii:

– intensitatea implicarii si rapiditatea interventiei in realizarea atributiilor;

– evaluarea nivelului riscului decisional;

– capacitatea relationala si disciplina muncii:

– capacitatea de evitare a starilor conflictuale si respectarea relatiilor ierarhice;

– adaptabilitatea la situatii neprevazute;

  • Personana care realizeaza evaluarea performantelor profesionale individuale: seful ierarhic sau persoana desemnata de angajator in acest sens.
  • Modalitatea de evaluare: prin observare directa de catre evaluator, in baza rezultatelor obtinute ca urmare a desfasurarii activitatii, prin chestionar sau prin intermediul altor instrumente de evaluare elaborate de angajator
  • Periodicitatea de evaluare a performantelor– Anual

 

6.OBIECTIVE GENERALE SI SPECIFICE PENTRU  POSTUL DE INGRIJITOARE :

  1. Obiective generale ale postului:
  •  Indeplinirea cantitativa si calitativa a sarcinilor din Fisa  postului;
  •  Asigurarea de a  raspunde la alte solicitari decat cele curente.
  • Indeplinirea cu promptitudine si operativitate a sarcinilor trasate;
  • Asigurarea caalitatii lucrarilor executate si a activitatilor desfasurate
  • Asumarea responsabilitatii  – intensificarea  implicarii in realizarea sarcinilor de serviciu si rapiditatea interventiilor , utilizarea echipamentului si materialelor, incadrarea in normativele de consum utilizate;
  • Disponibilitate la efort suplimentar , perseverenta si disciplina;
  • Asigararea conditiilor optime pentru buna desfasurare a activitatilor din spital;
  1. Obiective specifice postului:
  • In raport cu obiectivele postului , raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale alocate pentru atingerea obiectivelor;
  • Este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in subgestiune.

7.ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI :

I.Atributii:

  1. Isi desfasoara activitatea sub indrumarea si supravegherea asistentului medical.
  2. Asigura curatenia, dezinfectia si pastrarea recipientelor utilizate, in locurile si in conditiile

stabilite( in sectie);

  1. Raspunde de utilizarea si pastrarea in bune conditii a ustensilelor de curatenie (carucior, perii, lavete, etc.) ce le are personal in grija, precum si a celor ce se folosesc in comun si le depoziteaza in conditii de siguranta ;
  2. Executa, la indicatia asistentului medical, dezinfectia teminala ; cunoaste  si respecta criteriile de utilizare si pastrare corecta a produselor dezinfectante ;
  3. Pregateste la indicatia asistentului medical impreuna cu infirmiera, salonul pentru curatenie si dezinfectie terminala ori de cate ori este    necesar;
  4. Efectueaza dezinfectia curenta a pardoselilor, peretilor (grup sanitar, hol, saloane, cabinet, scari) si pastrarea lor  in mod corespunzator, prin aplicarea procedurii de lucru si respectarea protocoalelor de curatenie;
  5. Efectueaza curatenia si dezinfectia carucioarelor pentru bolnavi, a targilor si a celorlalte obiecte care ajuta bolnavul la deplasare;
  6. Asigura transportul deseurilor rezultate din activitatea medicala conf. Ord. nr.1226/2012 la spatiile amenajate de depozitare in vederea neutralizarii ;
  7. Curata si dezinfecteaza baile si WC –urile cu materiale si ustensile folosite numai in aceste locuri ;
  8. Efectueaza aerisirea periodica a incaperilor ;
  9. Transporta deseurile menajere si infectioase la spatiile special amenajate pentru depozitarea temporara a acestora, in conditii corespunzatoare, raspunde de depunerea lor corecta in recipiente, curata si dezinfecteaza vasele in care se pastreaza sau transporta deseul;
  10. Raspunde de pastrarea in bune conditii a materialelor de curatenie pe care le are in grija personal precum si a celor care se folosesc in comun ;
  11. Indeplineste  toate  indicatiile asistentei coordonatoare, privind intretinerea curateniei,    salubrizarii ,dezinfectiei si dezinsectiei;
  12. Respecta permanent regulile de igiena personala si declara asistentei coordonatoare   imbolnavirile pe care le prezinta personal sau imbolnavirile survenite la membrii de familie;
  13. Nu este abilitata sa dea  relatii despre starea de sanatate a bolnavului, respecta Ord.46/203 privind drepturile pacientului;
  14. Respecta un comportament etic fata de bolnavi si apartinatori si fata de personalul medico-sanitar;
  15. Poarta echipamentul de protectie prevazut de ROI care va fi schimbat ori de cate ori este nevoie pentru pastrarea igienei si aspectului estetic personal;
  16.   Are obligatia de a anunta in cel mai scurt timp asistenta coordonatoare in legatura cu orice caz de   imbolnavire sau de aparitie a unei boli transmisibile in familie, cu situatiile de incapacitate  temporara de munca ;
  17. Respecta indeplinirea conditiilor de igiena individuala efectuand controlul periodic al starii de sanatate pentru prevenirea bolilor transmisibile si inlaturarea pericolului declansarii unor epidemii (viroze respiratorii, infectii cutanate, diaree, tuberculoza, etc.)
  18. Participa la instructajele impuse de CPCIN, PSI si protectia muncii ;
  19. Respecta  prevederile Ordinului nr. 1226/2012 privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale, prevederile Ordinului nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi control al infecţiilor nosocomiale în unităţile sanitare, prevederile Legii nr.132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor, prevederile Ordinului MSF nr.961/2016 privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare precum si  prevederile Ordinului MS 914/2006 completat de Ordinul MS nr. 1096/2016  privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea autorizarii ;

Orice dauna adusa pacientilor prin nerespectarea prevederilor Ord.1101/2016 sau a normativelor profesionale privind asigurarea calitatii asistentei medicale acordate pacientilor in scopul prevenirii infectiilor asociate asistentei medicale atrage responsabilitatea individuala sau, dupa caz, institutionala, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.

II.Atributii generale:

  1. Are obligatia de a semna zilnic in condica de prezenta cu mentionarea orei de venire si de plecare din serviciu;
  2. Respecta graficul de lucru pe tura stabilita;
  3. Nu va parasi locul de munca fara aprobarea asistentului sef;
  4. Schimbarea turei de lucru se va solicita prin cerere scrisa aprobata de medicul sef si cu avizul managerului unitatii;
  5. Are obligatia de a respecta programarea concediului de odihna planificat la inceputul anului;
  6. Este interzis fumatul, venirea la serviciu in stare de ebrietate si consumul de bauturi alcoolice in timpul programului de lucru;
  7. Respecta circuitele functionale in cadrul spitalului (personal sanitar/ bolnavi/ apartinatori/ lenjerie/ materiale sanitare/ deseuri)
  8. Respecta prevederile ROI si ale ROF ;
  9. Urmareste si asigura folosirea, pastrarea si intretinerea corecta a bunurilor din dotarea sectiei;

III.  Atributii  privind securitatea si sanatatea in munca, PSI, colectare deseuri:

1.Îşi însuşeşte si respecta normele de securitate si sănătate in munca prevăzute in Legea nr. 319/2006 si normele de aplicare a acesteia;

Art.22-prevede ca fiecare lucrator  trebuie sa isi desfasoare activitatea in conformitate cu pregatirea si instruirea sa, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca;

Art.23-prevede obligatiile lucratorilor:

– sa utilizeze corect aparatura, substntele periculoase,echipamentele de transport;

– sa utilizeze corect echipamentul individual de protectie acordat;

-sa nu procedeze la scoaterea din functiune, la modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a dispozitivelor de securitate proprii si sa utilizeze corect aceste dispozitive;

-sa comunice imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de munca despre care au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru sanatatea lucratorilor, precum si orice deficienta a sistemelor de protectie;

-sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;

-sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, atat timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricaror masuri sau cerinte dispuse de catre inspectorii de munca si inspectorii sanitari, pentru protectia sanatatii si securitatii lucratorilor;

-sa coopereze atat timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, pentru a permite engajatorulu sa se asigura ca mediul de munca si conditiile de lucru sunt sigure si fara riscuri pentru securitate si sanatate, in domeniul sau de activitate;

-sa isi insuseasca si sa respecte prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare ale acestora;

-sa dea relatiile solicitate de catre inspectorii de munca si inspectorii santari

1.Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 481/2004 privind situaţii de urgenta;

2.Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;

3.Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deşeurilor in instituţiile publice.

IV.Atributii  privind Sistemul de Management al Calitatii (SMC):

  1. Îşi însuşeşte si respecta cerintele procedurilor SMC ;
  2. Îşi însuşeşte si respecta cerintele Manualului Calitatii ;
  3. Elaboreaza/participa la elaborarea de proceduri de lucru atunci cand este cazul ;

Aceste atributii nu sunt limitative, salariatul avand obligatia de a respecta si duce la indeplinire orice alte sarcini, decizii si dispozitii primite din partea conducerii unitatii, a Directiei de Sanatate Publica sau a Ministerului Sanatatii in baza reglementarilor legale in vigoare.

Raspunde disciplinar, material si penal atunci cand:

1. nu respecta programul de activitate stabilit de conducerea societatii;

2.nu respecta conduita, etica si deontologia profesiei;

3.nu respecta disciplina muncii si nu utilizeaza corespunzator instalatiile si echipamentele de lucru si cele de protectie ;

4.nu duce la indeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare atributiilor de serviciu si orice sarcini specifice ;

5. comite orice alte abateri sanctionabile prin regulamentul intern, codul muncii sau alte acte normative aflate in vigoare.

8.Salarizare:

  • Salarizarea este în conformitate cu legislaţia  in vigoare;
  • Salariul de bază este remuneraţia primită in raport cu munca depusa, cu cantitatea si calitatea acesteia, cu importanta sociala a muncii;

Fisa postului este valabila pe intreaga perioada de desfasurare a contractului de munca, putand fi reinnoita in cazul aparitiei unor noi reglementari legale  sau ori de cate ori este necesar.

 

Seful locului de munca,

Functia : Medic sef sectie

Numele si prenumele :

Semnatura : …………………………………

Luat la cunostinta si primit un exemplar salariat

Numele si prenumele:                                                                                                                                    Semnatura: ………………………………………

Data: ……………………………