Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm sa vizitați www.fonduri-ue.ro

Conditii de internare

Acte necesare:

Internarea in spital se face pe baza urmatoarelor acte:

  • buletin sau carte de identitate;
  • certificat de nastere in cazul copiilor minori care se interneaza in Clinica ORL;
  • bilet de trimitere - model unic de bilet de trimitere pentru servicii medicale clinice / bilet de internare semnat de medicul din ambulator sau medicul de familie si vizat de medicul de garda al clinicii in care urmeaza sa se interneze;
  • cardul de sanatate;
  • document ce dovedeste calitatea de asigurat (adeverinta salariat, cupon de pensie personal, adeverinta de somaj, adeverinta de elev, adeverinta de asigurat emisa de CAS in care isi are domiciliul pacientul), sau dovada de asigurat din aplicatia SIUI, daca este cazul.
  • in cazul in care asiguratul este salariat va prezenta adeverinta de salariat cu numarul de zile de concediu medical efectuat in ultimele 12 luni.

Externarea pacientului se face de catre medicul curant si se va comunica pacientului cu cel putin 24 de ore inainte. Medicul curant va completa Biletul de externare si scrisoarea medicala in care va consemna diagnosticul la externare, starea pacientului, tratamentul medical, indicatii privind regimul alimentar, data controlului medical si numarul de zile de concediu medical(dupa caz).In cazul externarii pacientului la cerere, i se va explica riscurile la care se poate expune. Medicul curant consemneaza in Foaia de observatie solicitarea de externare a pacientului, iar acesta este pus sa semneze ca a solicitat externarea.La externare se foloseste cardul de sanatate al pacientului.

Documentele care se elibereaza pacientului la externare:

  • Bilet de externare;
  • Scrisoare medicala;
  • Certificat de concediu medical(dupa caz);
  • Adeverinta medicala(dupa caz);
  • Reteta medicala;
  • Decont de cheltuieli.

 

Noutati

Rezultate finale(dupa contestatii) proba scrisa concurs post vacant registrator medical- Sectia Cl.Recuperare Medicala Respiratorie

Nr.4439/28.02.2020

 

Rezultate finale (dupa contestatii)– PROBA SCRISA - concurs pentru ocuparea unui            post vacant de registrator medical- Sectia Cl. Recuperare Medicala Respiratorie

 

         

In urma analizei contestatiilor cu nr.4367/28.02.2020 si nr.4377/28.02.2020 privind rezultatele la proba scrisa a concursului pentru ocuparea unui post vacant de registrator medical in cadrul Sectiei Clinice Recuperare Medicala Respiratorie, Comisia de solutionare contestatii numita prin Decizia nr.69/05.02.2020 a admis contestatiile respective. Rezultatele finale(dupa contestatii) la proba scrisa a concursului devin urmatoarele:

Nr.crt.

Nume, prenume candidat

Proba scrisa

Mentiuni

 

1

STEFAN MARINELA- PETRONELA

97.91 pct.

admis

2

PADURE MIHAELA

92.47 pct.

admis

3

COVASNICIUC DANIELA

83.72 pct.

admis

4

NEPOTU LOREDANA- MARICELA

82.2 pct.

admis

5

ASOFIEI ALINA- DIANA

75.69 pct.

admis

6

ASTEFANIEI MARIA- MAGDALENA

68.21 pct.

admis

7

COSTACHESCU IONICA- CRISTINA

66.20 pct

admis

8

MANOLE LAURA- IOANA

62.87 pct.

admis

9

PANTIRU DIANA

58.18 pct.

admis

10

POPA ADELINA- GIANINA

56.91 pct.

admis

11

ALIXANDRU- CIMPOI MIRELA

51.04 pct.

admis

12

CHIRIAC CONSTANTIN- DANIEL

48.99 pct.

respins

13

APRODU ANDA

39.99 pct.

respins

14

URSACHI ARINA- IOANA

38.89 pct.

respins

15

CHITIC CARINA- MARIA

36.18 pct.

respins

16

PATRATANU CARMEN

31.37 pct.

respins

17

SPRIDON GEORGIANA- DIANA

30.73 pct.

respins

18

CIUBOTARIU LOREDANA- GABRIELA

11.55 pct.

respins

19

AMANCEI MADALINA

5.55 pct.

respins

20

ANDRONIC ANCUTA

absent

respins

21

CAPSA LUIZA- MIHAELA

absent

respins

22

DEACONU IULIANA- VIOLETA

absent

respins

23

ENACHE MARIA- MAGDALENA

absent

respins

24

TANASE ALINA

absent

respins

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Proba practica a concursului va avea loc in data de 2 martie 2020, ora 9.00, la sediul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi.

 

COMISIA DE CONTESTATII:

 

Presedinte: Sef lucrari dr. Cojocaru Doina- Clementina  

 

Membri:     Statistician Popa Cristina

 

                    Reg.med. Chiaburu Mihaela     

 

 

Secretar: Ref.de spec.gr.I- Pricop Mihaela          

 

(0 votes)192 views

Pachetul de servicii

TELEMEDICINA

 

 

Ortopedie-traumatologie, Oto - Rino - Laringologie Chirurgie, Neurologie Recuperare neuromotorie Recuperare cardio-pulmonara Neurologie