Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm sa vizitați www.fonduri-ue.ro

Conditii de internare

Acte necesare:

Internarea in spital se face pe baza urmatoarelor acte:

  • buletin sau carte de identitate;
  • certificat de nastere in cazul copiilor minori care se interneaza in Clinica ORL;
  • bilet de trimitere - model unic de bilet de trimitere pentru servicii medicale clinice / bilet de internare semnat de medicul din ambulator sau medicul de familie si vizat de medicul de garda al clinicii in care urmeaza sa se interneze;
  • cardul de sanatate;
  • document ce dovedeste calitatea de asigurat (adeverinta salariat, cupon de pensie personal, adeverinta de somaj, adeverinta de elev, adeverinta de asigurat emisa de CAS in care isi are domiciliul pacientul), sau dovada de asigurat din aplicatia SIUI, daca este cazul.
  • in cazul in care asiguratul este salariat va prezenta adeverinta de salariat cu numarul de zile de concediu medical efectuat in ultimele 12 luni.

Externarea pacientului se face de catre medicul curant si se va comunica pacientului cu cel putin 24 de ore inainte. Medicul curant va completa Biletul de externare si scrisoarea medicala in care va consemna diagnosticul la externare, starea pacientului, tratamentul medical, indicatii privind regimul alimentar, data controlului medical si numarul de zile de concediu medical(dupa caz).In cazul externarii pacientului la cerere, i se va explica riscurile la care se poate expune. Medicul curant consemneaza in Foaia de observatie solicitarea de externare a pacientului, iar acesta este pus sa semneze ca a solicitat externarea.La externare se foloseste cardul de sanatate al pacientului.

Documentele care se elibereaza pacientului la externare:

  • Bilet de externare;
  • Scrisoare medicala;
  • Certificat de concediu medical(dupa caz);
  • Adeverinta medicala(dupa caz);
  • Reteta medicala;
  • Decont de cheltuieli.

 

Noutati

Anunt examen promovare interna

 Nr. 5754/14.03.2019

                                                                                                          Aprobat,

                                                                                                Manager Ec. Cumpat Carmen

                                                          ANUNT

 

Spitalul Clinic de Recuperare Iasi organizeaza examen intern de promovare, in conformitate cu prevederile H.G. 286/2011 cu modificarile si completarile aduse de H.G. nr.1027/2014.

Functia contractuala pentru care se organizeaza examenul de promovare :

Nr. Crt.

Nume si prenume

Denumirea postului initial

Denumirea postului transformat

Sectie /Compartiment

Vechime minima necesara

1

  Gradinaru Andreea

Economist II

Economist I

Serviciul financiar contabilitate

3  ani si 6 luni

 

 

Examenul va avea loc in data de 28.03.2019, ora 10, la sediul unitatii.

Bibliografia si tematica sunt atasate prezentului anunt.

Modalitatea de desfasurare a examenului :

1.Examenul de promovare a personalului contractual consta in sustinerea unei probe scrise sau a unei probe practice, dupa caz, stabilite de comisia de examinare.

2. In cadrul examenului de promovare fiecare membru al comisie de examinare al comisiei de examinare noteaza lucrarea elaborata de candidat cu un punctaj maxim de 100 de puncte, pe baza urmatoarelor criterii :

Cunostinte teoretice necesare functiei evaluate;

Abilitati de comunicare;

Capacitate de sinteza;

Complexitate, initiative, creativitate.

3.Durata examenului  de promovare se stabileste de comisia de examinare in functie de gradul de dificultate si complexitate al subiectelor stabilite, dar nu poate depasi 3 ore.

Comunicare rezultatelor la fiecare proba a examenului se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii « admis » sau « respins », prin afisare la sediu unitatii a institutiei organizatorice a examenului, in termen de maxim o  zi lucratoare de la data finalizarii probei.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la proba scrisa si /sau proba practica , dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau probei practice , sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Rezultatele finale se afiseaza la sediul unitatii, precum si pe pagina de internet in termen maximum o zi lucratoare  de la expirarea termenului prevazut la alineatului anterior pentru proba, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii «  admis » sau « respins ».

       4.Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.

       5. Termenul de depunere a contestatiei este de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

  Dosarul de examen al candidatiilor va contine urmatoarele documente:

                   a) cerere de inscriere la concurs adresata managerului Spitalului Clinic de Recuperare Iasi.

                   b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

                   c) adeverinta vechime;

Anuntul de concurs, bibliografia si tematica sunt afisate la avizier si pe site-ul unitatii www.scr.ro.

Relatii suplimentare la Serviciul  RUNOS al unitatii tel. 0232.266044/105

 

Sef Serv. RUNOS,

Ec. Axinte Dana

 

Spitalul Clinic de Recuperare Iasi

Serviciul Financiar Contabilitate

 

Pentru examinarea si promovarea in functia de economist grad I , propunem :

 

Bibliografia :

1.  Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice;

2.  Legea 82/1991 - republicată - Legea contabilităţii;

3. Ordinul Nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

4. Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile - Ministerul Finanțelor Publice – MFP;

6. Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale - Ministerul Finanțelor Publice – MFP;

7. Ordinul nr. 1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri și cheltuieli al spitalului public - Ministerul Sănătății – MS;

8. Ordin nr.377/2017 privind aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate publică pentru anii 2017 şi 2018;

 

Tematica :

  1. Inventarierea patrimoniului ;
  2. Casare / scoatere din functiune obiecte de inventar ;
  3. Bugetul de venituri si cheltuieli ;
  4. Circuitul documentelor in cadrul serviciului financiar contabilitate;
  5. Intocmire situatii financiare

 

 

Director financiar – contabil,

                                                                                                            Ec. Hutu Daniela

(0 votes)216 views