Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm sa vizitați www.fonduri-ue.ro

Conditii de internare

Acte necesare:

Internarea in spital se face pe baza urmatoarelor acte:

  • buletin sau carte de identitate;
  • certificat de nastere in cazul copiilor minori care se interneaza in Clinica ORL;
  • bilet de trimitere - model unic de bilet de trimitere pentru servicii medicale clinice / bilet de internare semnat de medicul din ambulator sau medicul de familie si vizat de medicul de garda al clinicii in care urmeaza sa se interneze;
  • cardul de sanatate;
  • document ce dovedeste calitatea de asigurat (adeverinta salariat, cupon de pensie personal, adeverinta de somaj, adeverinta de elev, adeverinta de asigurat emisa de CAS in care isi are domiciliul pacientul), sau dovada de asigurat din aplicatia SIUI, daca este cazul.
  • in cazul in care asiguratul este salariat va prezenta adeverinta de salariat cu numarul de zile de concediu medical efectuat in ultimele 12 luni.

Externarea pacientului se face de catre medicul curant si se va comunica pacientului cu cel putin 24 de ore inainte. Medicul curant va completa Biletul de externare si scrisoarea medicala in care va consemna diagnosticul la externare, starea pacientului, tratamentul medical, indicatii privind regimul alimentar, data controlului medical si numarul de zile de concediu medical(dupa caz).In cazul externarii pacientului la cerere, i se va explica riscurile la care se poate expune. Medicul curant consemneaza in Foaia de observatie solicitarea de externare a pacientului, iar acesta este pus sa semneze ca a solicitat externarea.La externare se foloseste cardul de sanatate al pacientului.

Documentele care se elibereaza pacientului la externare:

  • Bilet de externare;
  • Scrisoare medicala;
  • Certificat de concediu medical(dupa caz);
  • Adeverinta medicala(dupa caz);
  • Reteta medicala;
  • Decont de cheltuieli.

 

Noutati

Anunt concurs post vacant asistent medical PL - Sterilizare

Nr. 10506/13.05.2019                                                                                

Aprobat,                                                                                                                                       Manager,

                                                    Ec.Cumpat Carmen Marinela

 

ANUNT

 

Spitalul Clinic de Recuperare Iasi, cu sediul in Iasi, str.Pantelimon Halipa nr.14, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post vacant :

Sterilizare :

-1 post de asistent medical cu studii postliceale- pe perioada nedeterminata .

            Concursul se va desfasura in conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 modificata si completata de H.G. 1027/2014 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Concursul consta in urmatoarele etape succesive :

                        -selectia dosarelor de inscriere ;

                        -proba scrisa;

                        -interviul.

            Conditii de desfasurare a concursului :

  1. Ultima zi pentru depunerea dosarelor de inscriere este 27 mai 2019, ora 15 :00-Serviciul RUNOS ;
  2. Data si ora organizarii probei scrise: 4 iunie 2019, ora 9:00-Pavilionul Administrativ ;
  3. Data si ora interviului: 6 iunie 2019, ora 9 :00- Pavilionul Administrativ.

Concursul se va desfasura la sediul unitatii, astfel :

-depunerea dosarelor de concurs : 27 mai 2019, ora 15 :00 ;

- rezultate selectie dosarelor candidatilor : 29 mai 2019 ;

-rezultate contestatii la selectia dosarelor : 31 mai 2019;

-proba scrisa : 4 iunie 2019, ora 9 :00, Pavilionul Administrativ ;

-afisarea rezultatelor probei scrise : 4 iunie 2019, ora 14 :00 ;

-rezultate contestatii la rezultatele probei scrise : 5 iunie 2019, ora 15 :00 ;

-proba interviu : 6 iunie 2019, ora 9 :00 , Pavilionul Administrativ ;

-afisarea rezultatelor la proba interviu : 6 iunie 2019 , ora 14.00 ;

-rezultate contestatii la proba interviu : 7 iunie 2019 , ora 14.00 ;

-afisarea rezultatelor finale :   10 iunie 2019, ora 14.00.

Conditii generale, conform art. 3 din H.G. NR. 286/2011 :

Poate participa la concurs persoana care indeplineste urmatoarele conditii :

  1. Are cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania ;
  2. Cunoaste limba romana, scris si vorbit ;
  3. Are varsta minima reglementata de prevederile legale ;
  4. Are capacitate deplina de exercitiu ;
  5. Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestat pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate ;
  6. Indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs ;
  7. Nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de falsori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de asistent medical cu studii postliceale:

- studii: diplomă de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare conf.HG nr.797/1997, specialitatea medicina generala;

- vechime : minim 6 luni vechime ca asistent medical.

Cei interesati vor depune la Serviciul RUNOS al unitatii, dosar de concurs care sa cuprinda urmatoarele acte :

  • cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copia xerox certificate nastere si casatorie, daca este cazul;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitat (diploma de bacalaureat, diploma de postliceala, certificat de membru cu viza anuala) ;
  • carnetul de muncă sau adeverinţele care atestă vechimea în specialitate, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de medicul de medicina muncii din spital care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (Dr. Munteanu Georgeta –nr. telefon 0788437959, 0740256003) ;
  • curriculum vitae;
  • dosar de carton cu sina.

In cazul in care s-a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, candidatul are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

Copiile de pe actele prevazute in dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.

Anuntul de concurs, bibliografia si tematica sunt afisate la avizier si pe site-ul unitatii www.scr.ro.

Relatii suplimentare se obtin de la persoana care asigura secretariatul comisie de concurs, serviciul resurse umane tel. 0232.266044/int. 105.

 

 

 

Sef Seviciu RUNOS,

 

Ec. Axinte Dana         

 

 

 

                                                                                                         AVIZ MANAGER,

                                                                                                               EC. Carmen Cumpat

Concurs de ocupare a postului de ASISTENT MEDICAL PL. SERVICIUL STERILIZARE pe perioada nedeterminata

Bibliografie:

1.OUG 144/2008- privind exercitarea profesiei de asistent medical a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea  Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania-Guvernul Romaniei

2. Ordinul Ministerului Sanatatii 961/2016- Norme tehnice privind curatenia, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, tehnicii de lucru si interpretare pentru testele de evaluare a eficientei procedurii de curatenie si dezinfectie, procedurilor recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice in functie de suportul care urmeaza sa fie tratat si a metodelor de evaluare a derularii si eficientei procesului de sterilizare 

3.Ordinul Ministerului Sanatatii 1226/2012- Norme tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatea medicala si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

4. Ordinul Ministerului Sanatatii 1101/2016- Norme de supraveghere, prevenire si control al infectiilor nosocomiale in unitatile sanitare

5. Manual de chirurgie pentru cadre medii- autor Silvian Daschievici, Mihai Mihailescu, 2007- capitolul sterilizare

 

TEMATICA CONCURSULUI:

1. Exercitarea profesiei de asistent medical: OUG 144/2008 Capitolul 1-Exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical –Sectiunea 1

2. Pregatirea materialelor pentru sterilizare -Manual de chirurgie pentru cadre medii 2007

3. Etapele prelucrarii instrumentarului inaintea sterilizarii-Manual de chirurgie pentru cadre medii 2007

4. Ordinul M.S. 1101/ 2016- Anexa 1- Organizarea activitatilor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare publice si private cu paturi-Cap.II: Atributiile unitatii sanitare in activitatea de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale- pct. 12, 13, 14

5. Ordinul M.S. 1101/ 2016- Anexa 3- Metodologia de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care lucreaza in sistemul sanitar la produse biologice

6. Ordinul M.S. 1101/ 2016-Anexa4- Precautiunile standard si suplimentare

7. Ordinul M.S. nr.961/2016-Anexa 1 Norme tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private- art.4, Cap.I- Definitii,Cap II -Curatarea, Cap III Dezinfectia,Cap IV - Sterilizarea

8. Ordinul M.S.nr.961/2016- Anexa 5 Metode de evaluare a derularii si eficientei procesului de sterilizare

 9. Ordinul M.S. nr.1226/2012-Anexa 1 Norme tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatea medicala

10. Fisa postului- asistent medical  generalist - Atributii specifice (va fi afisata ca anexa la anuntul de concurs)

     

      Jurist                                                                                                        Medic epidemiolog               

    Nica Gabriela                                                                                           Dr. Popa Florentina

 

                                                                                                                               APROBAT,

Manager

                                                                                                          Ec. Carmen Cumpat

                                                                                     

 

 

 

 

LISTA DE CONTROL A PAGINILOR REVIZUITE

Nr.

ed./rev.

Pag.

rev.

Obiectul reviziei

I/

   

 

 

 

FISA POSTULUI

OCUPATIA: ASISTENT MEDICAL GENERALIST

COD COR: 222101

 

 

 

 

 

 

TITULAR POST:

 

FUNCTIA/POSTUL/SPECIALITATEA: asistent medical generalist  PL

 

LOC MUNCA: Sterilizare

 

GRADUL PROFESIONAL : asistent medical PL

 

NIVELUL POSTULUI: de executie

 

 

 

 

 

Data

Elaborat

Verificat

Aprobat

 

Funcţia/Nume

Semnătura

Funcţia/Nume

Semnătura

Funcţia/Nume

Semnătura

Ref.de specialitate gr.I

Pricop Mihaela

 

Sef Serv.RUNOS

Ec. Axinte Dana

 

Manager

Ec. Cumpăt Carmen

 

Exemplar nr:

1.CERINTELE POSTULUI:

  1. Pregătirea profesionala: Şcoala postliceala sanitara;
  2. Certificat de membru eliberat de OAMGMAMR,in termen de valabilitate;
  3. Experienţa necesara: experienţa in munca si in specialitatea postului; 
  4. Conştiinciozitate fata de sarcinile pe care le are de îndeplinit;
  5. Cunostinte minime de operare pe calculator ;
  6. Dificultatea operaţiunilor specifice postului: cunoaşterea gradului de risc in utilizarea aparaturii medicale din dotare, gradul de autonomie in luarea unor decizii in caz de urgenta;
  7. Responsabilitatea implicata de post: responsabilitatea actului medical, responsabilitatea confidenţialităţii îngrijirilor medicale acordate pacienţilor spitalului;

2.RELATII

  1. IERARHICE:
  • este subordonat  medicului coordonator ;

b) FUNCTIONALE:

  • colaborează cu celelalte secţii/compartimente sau subunitati funcţionale ale spitalului in scopul realizării sarcinilor de serviciu si in scopul furnizării de servicii medicale in sistemul asigurărilor sociale de sănătate, conform contractului încheiat intre spital si Casa de Asigurări de Sănătate Iaşi.

3.PROGRAM DE LUCRU :

- activitate curenta in cadrul secţiei conform programului de lucru stabilit in conformitate cu prevederile legale in vigoare: 7 ore/zi.

4. SET DE INDICATORI CANTITATIVI/ CALITATIVI ASOCIATI ATINGERII REZULTATELOR PRESTABILITE:

Indicatori  cantitativi: executarea lucrarilor planificate si repartizate, la nivelele cantitative si termenele stabilite, rezolvarea la termen a sarcinilor ordonate de conducere si indeplinirea obiectivelor stabilite prin strategii, programe de actiune si planuri de munca;

Indicatori calitativi: asigura un management performant al activitatii, conform prevederilor legale, cerintelor postului; rezolvarea corecta, completa si viabila a sarcinilor ordonate de conducere precum si a celor stabilite prin strategii, programe de actiune si planuri de munca; asigura realizarea eficienta si la termen a obiectivelor, actiunilor, masurilor stabilite si a lucrarilor, conform prevederilor legale, cerintelor postului, ordinelor si dispozitiilor conducerii spitalului;

Costuri: asigura planificarea, organizarea si desfasurarea activitatilor specifice, cu respectarea si incadrarea stricta in limitele resurselor materiale si financiare aprobate in acest scop; 

Timp: incadrarea in termenele ordonate de conducere, in termenele stabilite de actele normative specifice

Utilizarea resurselor: gestionarea eficienta si rationala a resurselor din dotare in scopul indeplinirii atributiilor;

Mod de realizare: sarcinile se realizeaza individual, in colectiv sau in colaborare cu alte sectii ale spitalului; conduce prin exemplul personal;

Nr.

crt.

INDICATORI pondere indic.in standard

Unit.de masura specifica operatiunilor postului

INDICI DE PERFORMANTA

/puncte acordate

 

1.

 

CANTITATE

20%

  • Realizarea în întregime a sarcinilor prevăzute în fişa postului, în vederea bunei desfăşurări a activităţii biroului (vezi cap. VI);
  • Urmărirea şi implicarea în bună derulare a lucrarilor întocmite, (asumate ca sarcină de serviciu)(vezi cap.VI);

95 - 100%/5pct.

90 - 95%/4pct.

85 - 90%/3pct.

80 - 85%/2pct.

80%/1pct.

 

2.

 

CALITATE

20%

  • Desfăşurarea  activităţilor fără disfuncţionalităţi sau erori (vezi cap.VI);
  • Acurateţea documentelor, actelor, materialelor realizate (vezi cap. VI);
  • Gradul de mulţumire al beneficiarilor serviciilor oferite (vezi cap.VI);
  • Implicare pentru realizarea obiectivelor generale stabilite ale compartimentului (vezi cap. VI).

- participarea la diverse forme de pregatire;

 

95 - 100%/5pct.

90 - 95%/4pct.

85 - 90%/3pct.

80 - 85%/2pct.

80%/1pct.

 

3.

 

COSTURI

10%

  • Optime în raport cu eficienţa acţiunilor solicitate sau propuse.

- utilizarea eficienta a aparaturii, materialelor sanitare, dezinfectanti, materiale de curatenie, etc.

95 - 100%/5pct.

90 - 95%/4pct.

85 - 90%/3pct.

80 - 85%/2pct.

80%/1pct.

 

4.

 

TIMPUL

20%

  • utilizarea eficientă a programului de lucru prin folosirea timpului de lucru numai in vederea realizarii sarcinilor de serviciu;
  • realizarea sarcinilor de serviciu în timp util, real si oportun pentru buna desfăşurare a activităţii si obtinerea unui grad ridicat de multumire din partea beneficiarilor serviciilor oferite

95 - 100%/5pct.

90 - 95%/4pct.

85 - 90%/3pct.

80 - 85%/2pct.

80%/1pct.

 

5.

UTILIZAREA RESURSELOR

15%

- Foloseste rational resursele umane, materiale si financiare la dispozitie conform principiilor eficientei si economicitatii, în scopul îndeplinirii atribuţiilor.

 

 

5.1.Bine si5.2.F.Bine/5pct.

5.1.Mediu si5.2.F.Bine/4pct.

5.1.Mediu si5.2.Bine/3pct.

5.1.Mediu si5.2.Mediu/2pct.

5.1.Satisf. şi 5.2.Satisf./1 pct.

 

6.

 

MOD DE REALIZARE

15%

- Isi desfasoara activitatea atat in mod individual cat si in colaborare cu colegii pe care ii coordoneaza in echipa/colectiv, conduce prin exemplul personal, se implica nemijlocit, se dedica serviciului, respecta personalitatea si aspiratiile subordonatilor, simplifica procedura de lucru si conducere.

- grad mare de implicare in realizarea muncii in echipa;

- initiativa pentru formularea de solutii noi;

- grad mare de implicare in realizarea muncii individuale

F.Bine/5pct.

Bine/4pct.

Mediu/3pct.

Satisfacator/2pct.

Nesatisfăcător /1 pct.

 

5.CRITERII DE EVALUARE ALE POSTULUI

Evaluarea activitatii:

  • obiectivele de performanta individuala:
  • modul de indeplinire cantitativa si calitativa a sarcinilor din prezenta Fisa a postului;
  • modul de raspuns la alte solicitari decat cele curente.
  • criterii de evaluare a realizarii acestora (se noteaza cu insufficient, sufficient, bines au foarte bine)
  • rezultatele obtinute:

-cantitatea si calitatea lucrarilor si sarcinilor realizate

- nivelul de indeplinire a sarcinilor si lucrarilor in termenele stabilite;

-eficienta lucrarilor si sarcinilor realizate, in contextual atingerii obiectivelor propuse;

  • adaptarea la complexitatea muncii:

- adaptarea la conceptia de alternative de schimbare sau de solutii noi(creativitate)

-analiza si sinteza riscurilor, influentelor, efectelor si consecintelor evaluate;

            - evaluarea lucrarilor si sarcinilor de rutina (repetitive)

      - asumarea responsabilitatii:

- intensitatea implicarii si rapiditatea interventiei in realizarea atributiilor;

            - evaluarea nivelului riscului decisional;

      - capacitatea relationala si disciplina muncii:

- capacitatea de evitare a starilor conflictuale si respectarea relatiilor ierarhice;

            - adaptabilitatea la situatii neprevazute;

  • Personana care realizeaza evaluarea performantelor profesionale individuale: seful ierarhic sau persoana desemnata de angajator in acest sens.
  • Modalitatea de evaluare: prin observare directa de catre evaluator, in baza rezultatelor obtinute ca urmare a desfasurarii activitatii, prin chestionar sau prin intermediul altor instrumente de evaluare elaborate de angajator
  • Periodicitatea de evaluare a performantelor- Anual

 

6.OBIECTIVELE GENERALE SI SPECIFICE POSTULUI DE ASISTENT MEDICAL- sterilizare

  1. Obiective generale ale postului

   Domenii de competenta:

Administrarea in conditii optime a materialelor pentru sterilizare;

Intervintii in situatii de urgenta;

Completarea documentelor de evident a matrialelor sterile;

Monitorizarea parametrilor  si respectarea normelor tehnice de sterilizare in conformitate cu  ord.MSP 185/2003

Competente generale la locul de munca:

Asigurarea conditiilor igienico-sanitare la locul de munca;

Comunicarea interactive la locul de munca;

Dezvoltarea profesionala;

Munca in echipa;

Prevenirea crearii focarelor de infectie;

Respectarea NPM si PSI;

Sterilizarea instrumentelor si a materialelor;

  1. Obiective specific ale postului:
  • In raport cu obiectivele postului raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale alocate  pentru atingerea obiectivelor spitalului.
  • Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.

7.ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI :

I. Atributii asistent medical sterilizare :

  1. Conform Ord. MS nr.1101/2016 are urmatoarele atributii:
  1. verifica modul de pregatire si impachetare a echipamentelor/instrumentarului, altor material trimise pentrusterilizare si respinge trusele necorespunzatoare;
  2. efectueaza sterilizarea, respectand normele tehnice de sterilizare si instructiunile de sterilizare ale fecarui aparat;
  3. anunta imediat personalul ethnic de intretinere sip e directorul de ingrijiri cu privire la aparitia oricarei defectiuni care survine la aparatele de sterilizare;
  4. raspunde de igiena incaperilor in care se face sterilizarea si de respectarea circuitelor;
  5. eticheteaza corespunzator trusele si pachetele cu material sterilizate si tine evident activitatilor de sterilizare pe aparate si sarje, conform prevederilor legale in vigoare;
  6. efectueaza teste de control al sterilizarii si tine evident rezultatelor;
  7. respecta precautiunile standard;
  1. Mentine la standarde de performanta activitatea pe care o desfasoara ;
  2. Isi insuseste si respecta legislatia sanitara in vigoare in scopul aplicarii corecte a prevederilor ;
  3. Da dovada de profesionalism in relatiile de subordonare, coordonare si colaborare ;
  4. Completeaza si pastreaza registrul de evidenta sterilizarii, realizeaza evidenta sterilizarii (casolete, cutii) ;
  5. Solicita, trimestrial verificarea aparaturii de sterilizare, conform legislatiei in vigoare ;
  6. Respecta confidentialitatea datelor pe care le detine ;
  7. Anunta imediat toate deficientele inregistrate la nivelul statiei centrale de sterilizare ;
  8. Intocmaste referatele de necesitate privind necesarul de materiale utilizate in activitate ;
  9. Raspunde de obiectele de inventar si de aparatura din dotare ;
  10. Respecta normele de securitate specifice acestei activitati ;
  11. Participa la instructajele inpuse de CPCIN, PSI si protectia muncii ;
  12. Utilizeaza integral timpul de lucru, respectand programul de lucru ;
  13. Respecta  prevederile Ordinului nr. 1226/2012 privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale, prevederile Ordinului nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi control al infecţiilor nosocomiale în unităţile sanitare, prevederile Legii nr.132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor, prevederile Ordinului MSF nr.961/2016 privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare precum si  prevederile Ordinului MS 914/2006 completat de Ordinul MS nr. 1096/2016  privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea autorizarii ;    

            Orice dauna adusa pacientilor prin nerespectarea prevederilor Ord.1101/2016 sau a normativelor profesionale privind asigurarea calitatii asistentei medicale acordate pacientilor in scopul prevenirii infectiilor asociate asistentei medicale atrage responsabilitatea individuala sau, dupa caz, institutionala, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.

II. Atributii generale:

  1. Are obligatia de a semna zilnic in condica de prezenta cu mentionarea orei de venire si de plecare din serviciu;
  2. Respecta graficul de lucru pe tura stabilita si preda verbal si in scris la iesirea din tura, situatia si planul de investigatie si tratament al bolnavilor asistentei care preia serviciul;
  3. Nu va parasi locul de munca fara aprobarea directorului de ingrijiri;
  4. Schimbarea turei de lucru se va solicita prin cerere scrisa aprobata de directorul de ingrijiri si cu avizul managerului unitatii;
  5. Are obligatia de a respecta programarea concediului de odihna planificat la inceputul anului;
  6. Este interzis fumatul, venirea la serviciu in stare de ebrietate si consumul de bauturi alcoolice in timpul programului de lucru;
  7. Respecta prevederile ROI si ale ROF ;
  8. Urmareste si asigura folosirea, pastrarea si intretinerea corecta a bunurilor din dotarea statiei centrale de sterilizare ;
  9. Are obligatia sa prezinte la serviciul RUNOS certificat de membru eliberat de OAMGMAMR, in termen de valabilitate, precum si asigurarea malpraxis anuala.

III. Atributii  privind securitatea si sanatatea in munca, PSI, colectare deseuri:         

1.Îşi însuşeşte si respecta normele de securitate si sănătate in munca prevăzute in Legea nr. 319/2006 si normele de aplicare ale acesteia;

Art.22-prevede ca fiecare lucrator  trebuie sa isi desfasoare activitatea in conformitate cu pregatirea si instruirea sa, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca;

Art.23-prevede obligatiile lucratorilor:

- sa utilizeze corect aparatura, substntele periculoase,echipamentele de transport;

- sa utilizeze corect echipamentul individual de protectie acordat;

-sa nu procedeze la scoaterea din functiune, la modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a dispozitivelor de securitate proprii si sa utilizeze corect aceste dispozitive;

-sa comunice imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de munca despre care au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru sanatatea lucratorilor, precum si orice deficienta a sistemelor de protectie;

-sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;

-sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, atat timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricaror masuri sau cerinte dispuse de catre inspectorii de munca si inspectorii sanitari, pentru protectia sanatatii si securitatii lucratorilor;

-sa coopereze atat timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, pentru a permite engajatorulu sa se asigura ca mediul de munca si conditiile de lucru sunt sigure si fara riscuri pentru securitate si sanatate, in domeniul sau de activitate;

-sa isi insuseasca si sa respecte prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare ale acestora;

-sa dea relatiile solicitate de catre inspectorii de munca si inspectorii santari 

2. Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 481/2004 privind situaţii de urgenta;

3. Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;

4. Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deşeurilor in instituţiile publice.

IV. Atributii  privind Sistemul de Management al Calitatii (SMC):

1.Îşi însuşeşte si respecta cerintele procedurilor SMC ;

2.Îşi însuşeşte si respecta cerintele Manualului Calitatii ;

3.Elaboreaza/participa la elaborarea de proceduri de lucru atunci cand este cazul ;

Aceste atributii nu sunt limitative, salariatul avand obligatia de a respecta si duce la indeplinire orice alte sarcini, decizii si dispozitii primite din partea conducerii unitatii, a Directiei de Sanatate Publica sau a Ministerului Sanatatii in baza reglementarilor legale in vigoare.

Raspunde disciplinar, material si penal atunci cand:

1. nu respecta programul de activitate stabilit de conducerea societatii;

2.nu respecta conduita, etica si deontologia profesiei de asistent medical;

3.nu respecta disciplina muncii si nu utilizeaza corespunzator instalatiile si echipamentele de lucru si cele de protectie ;

4.nu duce la indeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare atributiilor de serviciu si orice sarcini specifice ;

5. comite orice alte abateri sanctionabile prin regulamentul intern, codul muncii sau alte acte normative aflate in vigoare.

8.Salarizare:

  • Salarizarea este în conformitate cu legislaţia  in vigoare;
  • Salariul de bază este remuneraţia primită in raport cu munca depusa, cu cantitatea si calitatea acesteia, cu importanta sociala a muncii;

Fisa postului este valabila pe intreaga perioada de desfasurare a contractului de munca, putand fi reinnoita in cazul aparitiei unor noi reglementari legale  sau ori de cate ori este necesar

Seful locului de munca,                                             

Functia : medic coordonator                                                  

Numele si prenumele : Popa Florentina                    

Semnatura : …………………………………                                                              

                                                                                    Luat la cunostinta si primit un exemplar salariat,

                                                                                    Numele si prenumele:

                                                                                    Semnatura: .........................

                                                                                    Data :                                                  

 

(0 votes)358 views