Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm sa vizitați www.fonduri-ue.ro

Conditii de internare

Acte necesare:

Internarea in spital se face pe baza urmatoarelor acte:

  • buletin sau carte de identitate;
  • certificat de nastere in cazul copiilor minori care se interneaza in Clinica ORL;
  • bilet de trimitere - model unic de bilet de trimitere pentru servicii medicale clinice / bilet de internare semnat de medicul din ambulator sau medicul de familie si vizat de medicul de garda al clinicii in care urmeaza sa se interneze;
  • cardul de sanatate;
  • document ce dovedeste calitatea de asigurat (adeverinta salariat, cupon de pensie personal, adeverinta de somaj, adeverinta de elev, adeverinta de asigurat emisa de CAS in care isi are domiciliul pacientul), sau dovada de asigurat din aplicatia SIUI, daca este cazul.
  • in cazul in care asiguratul este salariat va prezenta adeverinta de salariat cu numarul de zile de concediu medical efectuat in ultimele 12 luni.

Externarea pacientului se face de catre medicul curant si se va comunica pacientului cu cel putin 24 de ore inainte. Medicul curant va completa Biletul de externare si scrisoarea medicala in care va consemna diagnosticul la externare, starea pacientului, tratamentul medical, indicatii privind regimul alimentar, data controlului medical si numarul de zile de concediu medical(dupa caz).In cazul externarii pacientului la cerere, i se va explica riscurile la care se poate expune. Medicul curant consemneaza in Foaia de observatie solicitarea de externare a pacientului, iar acesta este pus sa semneze ca a solicitat externarea.La externare se foloseste cardul de sanatate al pacientului.

Documentele care se elibereaza pacientului la externare:

  • Bilet de externare;
  • Scrisoare medicala;
  • Certificat de concediu medical(dupa caz);
  • Adeverinta medicala(dupa caz);
  • Reteta medicala;
  • Decont de cheltuieli.

 

Noutati

Anunt concurs asistent medical PL farmacie

Nr. 23270 din 23.11.2016 

                                                                                                                Aprobat,                                                                                                                                             Manager,

                                                Ec.Cumpat Carmen Marinela

 

 

ANUNT

Spitalul Clinic de Recuperare Iasi, cu sediul in Iasi, str.Pantelimon Halipa nr.14, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post temporar vacant :

Farmacie :

-1 post asistent medical PL - specialitatea farmacie – pe perioada determinata .

            Concursul se va desfasura in conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 modificata si completata de H.G. 1027/2014 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

            Concursul consta in urmatoarele etape succesive :

                        -selectia dosarelor de inscriere ;

                        -proba scrisa;

                        -proba practica

                        -interviul.

            Conditii de desfasurare a concursului :

1.     Ultima zi pentru depunerea dosarelor de inscriere este 5 decembrie 2016, ora 15.00.

2.     Data si ora organizarii probei scrise : 12 decembrie 2016, ora 9.00 ;

3.     Data si ora organizarii probei practice : 12 decembrie 2016, ora 12.00 ;

  1. Data si ora interviului : 12 decembrie 2016, ora 14.00.

Locul depunerii dosarelor si al organizarii probelor de concurs : Spitalul Clinic de Recuperare Iasi, str. P. Halipa nr. 14.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii « admis » sau « respins », prin afisare la sediul unitatii institutiei organizatorice a concursului, in termen de maxim o  zi lucratoare de la data finalizarii probei.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si /sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau probei practice si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor va verifica indeplinirea de catre candidatul contestator a conditiilor pentru articipare la concurs in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului, comisia de solutionare a contestatiilor va analiza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

Rezultatele finale se afiseaza la sediul unitatii, precum si pe pagina de internet in termen maximum o zi lucratoare  de la expirarea termenului prevazut la alineatul anterior pentru proba, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii «  admis » sau « respins ».

Conditii generale, conform art. 3 din H.G. NR. 286/2011 :

Poate participa la concurs persoana care indeplineste urmatoarele conditii :

a)     Are cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania ;

b)     Cunoaste limba romana, scris si vorbit ;

c)     Are varsta minima reglementata de prevederile legale ;

d)     Are capacitate deplina de exercitiu ;

e)     Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atesta pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate ;

f)      Indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs ;

g)     Nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de falsuri a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptie situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul de asistent medical PL specialitatea farmacie:

-studii:-  diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare conf.HG nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolventilor liceelor sanitare, promotiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare ;

-6 luni vechime in specialitate;

-cunostinte minime de operare PC.

Cei interesati vor depune la Biroul RUNOS al unitatii, dosar de concurs care sa cuprinda urmatoarele acte :

·       Cerere de inscriere la concurs care va cuprinde postul si locul de munca pentru care opteaza concurentul, adresata conducatorului institutiei publice organizatorice ;

·       Copia xerox a actului de indentitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

·       Copia xerox certificate nastere si casatorie daca este cazul ;

·       Copia  carnetului  de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechime in specialitate

( adeverinta de la ultimul loc de munca si de la CASA DE PENSII IASI) ;

·       Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului : diploma bacalaureat, diploma scoala postliceala, certificat de membru OAMGMAMR vizat pe anul in curs, adeverinta de la OAMGMAMR pentru inscrierea la concurs ;

·       Cazierul judiciar ;

·       Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de medicul de medicina muncii din spital care sa ateste faptul ca este apt pentru exercitarea profesiei( Dr. Munteanu Georgeta –nr. telefon 0788437959,0740256003)

·       Copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca privind profilul moral si profesional al candidatului ;

·       Curriculum vitae.

·       1 Dosar de carton cu sina.

Copiile de pe actele prevazute la alin(1) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs.

Anuntul de concurs, bibliografia si tematica sunt afisate la avizier si pe site-ul unitatii www.scr.ro.

Relatii suplimentare la Biroul RUNOS al unitatii tel. 0232.266044/105

 

 

 

Sef Seviciu RUNOS,

                Ec. Axinte Dana

TEMATICA

 

PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE ASISTENT DE FARMACIE

 

 

 

             1. TRACTUL DIGESTIV SI METABOLISMUL

                       A. ANTIACIDE, ANTIULCEROASE, ANTIFLATULENATA

 

             2. SISTEMUL CARDIOVASCULAR

                      A. ANTIHIPERTENSIVE - Clasificare

                      B. VASODILATATOARE PERIFERICE

                      C.BETABLOCANTE

 

             3. ANTIINFECTIOASE DE UZ SISTEMIC

                 A. ANTIBACTERIENE -ANTIBACTERIENE BETA-LACTAMICE

                                                                 -AMINOGLICOZIDE

                                                     -CHINOLONE

 

             4. SISTEMUL NERVOS CENTRAL

                  -   ANESTEZICE GENARALE - Clasificare

                   -  ANESTEZICE LOCALE

 

            5. APARATUL RESPIRATOR

                  -   ANTIASMATICE

                  -  PREPARATE PENTRU TRATAMENTUL TUSEI

                  -   ANTIHISTAMINICE DE UZ SISTEMIC

 

            6. SISTEMUL MUSCULO-SCHELETIC

                  -  A. PREPARATE ANTIINFLAMATOARE SI ANTIREUMATICE

                  -  B.MIORELAXANTE

          

            7.  MONOGRAFII GENERALE PENTRU PREPARATE FARMACEUTICE SI EXEMPLE

                                         BIBLIOGRAFIE:          AGENDA MEDICALA 2015-2016

                                                                          MEMOMED 2015-2016

                                                                          FARMACOPEEA ROMANA

                                                                                         EDITIA a X a

                      

 

 

 

 

 

           MANAGER,                                                 INTOCMIT  :  FARMACIST     SEF              

        Ec.Carmen Cumpat                                                                Bacila   Madinica

 

 

 

 

                                                                                                                    APROBAT

                                                                                                                      Manager,                                                                                                           

                                                                                                         Ec. Carmen Cumpat

 

 

 

 

 

 

LISTA DE CONTROL A PAGINILOR REVIZUITE

Nr.

ed./rev.

Pag.

rev.

Obiectul reviziei

0

   

 

 

 

 

FISA POSTULUI

OCUPATIA: ASISTENT FARMACIE

COD COR 321301

 

 

 

 

 

 

TITULAR POST

 

FUNCTIA/POSTUL/SPECIALITATEA:  asistent farmacie  

 

LOC MUNCA: Farmacie

 

GRADUL PROFESIONAL : asistent farmacie PL

 

NIVELUL POSTULUI: de executie

 

 

 

 

 

Data

Elaborat

Verificat

Aprobat

 

Funcţia/Nume

Semnătura

Funcţia/Nume

Semnătura

Funcţia/Nume

Semnătura

Ref.de spec.gr.I

Pricop Mihaela

 

Sef Serv.RUNOS

Ec. Axinte Dana

 

Manager

Ec. Cumpăt Carmen

 

Exemplar nr:

 1.CERINTELE POSTULUI:

a)     Pregătirea profesionala: Şcoala postliceala sanitara;

b)     Certificat de membru eliberat de OAMGMAMR,in termen de valabilitate;

c)     Experienţa necesara: experienţa in munca si in specialitatea postului;  

d)     Conştiinciozitate fata de sarcinile pe care le are de îndeplinit;

e)     Cunostinte minime de operare pe calculator ;

f)       Dificultatea operaţiunilor specifice postului:asigura indeplinirea sarcinilor ce revin farmaciei in domeniul aprovizionarii, administrarii, conservarii si eliberarii medicamentelor de uz farmaceutic uman, precum si a metarialelor sanitare;

g)     Responsabilitatea implicata de post: responsabilitatea actului medical, responsabilitatea confidenţialităţii activitatii la nivelul farmaciei.  

2. RELATII

a)   IERARHICE:

-        este subordonat  farmacistului sef si farmacistului ;

b) FUNCTIONALE:

-        colaborează cu celelalte secţii/compartimente sau subunitati funcţionale ale spitalului in scopul realizării sarcinilor de serviciu .

3. PROGRAM DE LUCRU :

- activitate curenta in cadrul farmaciei conform programului de lucru stabilit in conformitate cu prevederile legale in vigoare: 8 ore/zi

 4. ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI :

I. Atributii asistent farmacie:

1.     Organizeaza spatial de munca si activitatile necesare distribuirii medicamentelor si materialelor sanitare;

2.     Isi desfasoara activitatea sub indrumarea directa a unui farmacist;

3.     Asigura alaturi de farmacist aprovizionarea, receptia calitativa si cantitativa precum si depozitrea si pastrarea medicamentelor si produselor farmaceutice;

4.     Elibereaza medicamente si produse galenice, conform prescriptiei medicului;

5.     Ofera informatii privind efectele si reactiile adverse ale medicamentului eliberat;

6.     Participa, alaturi de farmacist, la pregatirea unor preparate galenice;

7.     Verifica termenele de valabilitate ale medicamentelor si produselor farmaceutice si previne degradarea lor;

8.     Divizeaza si ambaleaza sub indrumarea farmacistului produsele oficinale elaborate in farmacie;

9.     Aranjeaza medicamentele in rafturi, conform regulilor stabilite;

10.  Respecta Regulile de buna practica farmaceutica si Codul de etica si deontologie al asistentului;

11.  Se informeaza si cunoaste legislatia sanitara si farmaceutica in vigoare;

12.  Are obligatia de a respecta confidentialitatea datelor, programului informatic, precum si a intregii activitati desfasurate in farmacie;

13.  Participa la activitati de cercetare;

14.  Participa la realizarea programelor de educatie pentru sanatate;

15.  Respecta normele de securitate, manipulare si descarcare a stupefiantelor, precum si a medicamentelor cu regim special;

16.  Utilizeaza si pastreaza  in bune conditii  echipamentele si instrumentarul din dotare, supravegheaza  colectarea  materialelor si instrumentarul de unica folosinta utilizat si se  asigura de depozitarea  acestora  in  vederea distrugerii conform prevederilor legale;

17.  Raspunde solidar, alaturi de personalul farmaciei, atat la gestiunea valorica a acesteia cat si de integritatea produselor pe durata conservarii lor in farmacie ;

18.  Poarta echipamentul de protectie prevazut de regulamentul de ordine interioara care va fi schimbat ori de cate ori este nevoie, pentru pastrarea igienei si a aspectului estetic personal;

19.  Respecta secretul profesional si codul de etica al farmacistului;

20.  Sa nu-si depaseasca atributiile de serviciu ;

21.  Sa fie loial echipei si institutiei respectand ierarhia profesionala, confidentialitatea si secretul profesional ;

22.  Se  preocupa  de  actualizarea  cunostintelor  profesionale, prin  studiu individual sau alte forme  de  educatie  continua  si  conform  cerintelor  postului;

23.  Este obligat sa-si insuseasca permanent elementele de noutate in domeniul farmaceutic ;

24.  Participa la mentinerea curateniei, ordinii si a conditiilor de igiena din farmacie ;

25.  Descarca medicamentele si materiale sanitare in programul informatic pe  perioada absentei din serviciu a operatorului de  date;

26.  Are obligatia de anunta in cel mai scurt timp farmacistul sef in legatura cu orice caz de imbolnavire sau de aparitie a unei boli transmisibile in familie cu situatiile de incapacitate temporara de munca ;

27.  Supravegheaza dezinfectia ciclica;

28.  Participa la instructajele inpuse de CPCIN, PSI si protectia muncii ;

29.  Utilizeaza integral timpul de lucru, respectand programul de lucru ;

30.  Respecta Legea farmacistilor nr.266/2008 cu modificarile si completarile ulterioare din Ordonanta 130/30.12.2010, prevederile Ordinului nr. 1226/2012 privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale, prevederile Ordinului nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi control al infecţiilor nosocomiale în unităţile sanitare, prevederile Legii nr.132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor, prevederile Ordinului MSF nr.961/2016 privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare precum si  prevederile Ordinului MS 914/2006 completat de Ordinul MS nr. 1096/2016  privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea autorizarii ;    

            Orice dauna adusa pacientilor prin nerespectarea prevederilor Ord.1101/2016 sau a normativelor profesionale privind asigurarea calitatii asistentei medicale acordate pacientilor in scopul prevenirii infectiilor asociate asistentei medicale atrage responsabilitatea individuala sau, dupa caz, institutionala, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.

31.   Anunta imediat farmacistul sef asupra deficientelor de igiena (alimentare cu apa, instalatii sanitare, incalzire, etc.)

II. Atributii generale:

  1. Are obligatia de a semna zilnic in condica de prezenta cu mentionarea orei de venire si de plecare din serviciu;
  2. Respecta graficul de lucru;
  3. Nu va parasi locul de munca fara aprobarea farmacistului sef;
  4. Are obligatia de a respecta programarea concediului de odihna planificat la inceputul anului;
  5. Este interzis fumatul, venirea la serviciu in stare de ebrietate si consumul de bauturi alcoolice in timpul programului de lucru;
  6. Respecta prevederile ROI si ale ROF ;
  7. Urmareste si asigura folosirea, pastrarea si intretinerea corecta a bunurilor din dotarea farmaciei;
  8. Are obligatia sa prezinte la serviciul RUNOS certificat de membru eliberat de OAMGMAMR, in termen de valabilitate, precum si asigurarea malpraxis anuala.

III. Atributii  privind securitatea si sanatatea in munca, PSI, colectare deseuri:           

1.Îşi însuşeşte si respecta normele de securitate si sănătate in munca prevăzute in Legea nr. 319/2006 si normele de aplicare ale acesteia;

Art.22-prevede ca fiecare lucrator  trebuie sa isi desfasoare activitatea in conformitate cu pregatirea si instruirea sa, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca;

Art.23-prevede obligatiile lucratorilor:

- sa utilizeze corect aparatura, substntele periculoase,echipamentele de transport;

- sa utilizeze corect echipamentul individual de protectie acordat;

-sa nu procedeze la scoaterea din functiune, la modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a dispozitivelor de securitate proprii si sa utilizeze corect aceste dispozitive;

-sa comunice imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de munca despre care au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru sanatatea lucratorilor, precum si orice deficienta a sistemelor de protectie;

-sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;

-sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, atat timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricaror masuri sau cerinte dispuse de catre inspectorii de munca si inspectorii sanitari, pentru protectia sanatatii si securitatii lucratorilor;

-sa coopereze atat timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, pentru a permite engajatorulu sa se asigura ca mediul de munca si conditiile de lucru sunt sigure si fara riscuri pentru securitate si sanatate, in domeniul sau de activitate;

-sa isi insuseasca si sa respecte prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare ale acestora;

-sa dea relatiile solicitate de catre inspectorii de munca si inspectorii santari 

2. Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 481/2004 privind situaţii de urgenta;

3. Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;

4. Îşi însuşeşte si respecta prevederile Legii nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deşeurilor in instituţiile publice.

IV. Atributii  privind Sistemul de Management al Calitatii (SMC):

1.     Îşi însuşeşte si respecta cerintele procedurilor SMC ;

2.     Îşi însuşeşte si respecta cerintele Manualului Calitatii ;

3.     Elaboreaza/participa la elaborarea de proceduri de lucru atunci cand este cazul ;

Aceste atributii nu sunt limitative, salariatul avand obligatia de a respecta si duce la indeplinire orice alte sarcini, decizii si dispozitii primite din partea conducerii unitatii, a Directiei de Sanatate Publica sau a Ministerului Sanatatii in baza reglementarilor legale in vigoare.

. Raspunde disciplinar, material si penal atunci cand:

     1. nu respecta programul de activitate stabilit de conducerea societatii;

2.nu respecta conduita, etica si deontologia profesiei de asistent;

3.nu respecta disciplina muncii si nu utilizeaza corespunzator instalatiile si echipamentele de lucru si cele de protectie ;

4.nu duce la indeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare atributiilor de serviciu si orice sarcini specifice ;

5. comite orice alte abateri sanctionabile prin regulamentul intern, codul muncii sau alte acte normative aflate in vigoare.

 

5.SALARIZARE:

  • Salarizarea este în conformitate cu legislaţia  in vigoare;
  • Salariul de bază este remuneraţia primită in raport cu munca depusa, cu cantitatea si calitatea acesteia, cu importanta sociala a muncii;

Fisa postului este valabila pe intreaga perioada de desfasurare a contractului de munca, putand fi reinnoita in cazul aparitiei unor noi reglementari legale  sau ori de cate ori este necesar.

 

 

 

Seful locului de munca,

Functia : Farmacist sef

Numele si prenumele : Bacila Madinica

Semnatura : …………………………………                                                          

                                                            

                                                                                 Luat la cunostinta si primit un exemplar salariat

                                                                                    Numele si prenumele:

                                                                                    Semnatura: .............................................

                                                                                                Data: .................................

(0 votes)231 views