Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm sa vizitați www.fonduri-ue.ro

Conditii de internare

Acte necesare:

Internarea in spital se face pe baza urmatoarelor acte:

  • buletin sau carte de identitate;
  • certificat de nastere in cazul copiilor minori care se interneaza in Clinica ORL;
  • bilet de trimitere - model unic de bilet de trimitere pentru servicii medicale clinice / bilet de internare semnat de medicul din ambulator sau medicul de familie si vizat de medicul de garda al clinicii in care urmeaza sa se interneze;
  • cardul de sanatate;
  • document ce dovedeste calitatea de asigurat (adeverinta salariat, cupon de pensie personal, adeverinta de somaj, adeverinta de elev, adeverinta de asigurat emisa de CAS in care isi are domiciliul pacientul), sau dovada de asigurat din aplicatia SIUI, daca este cazul.
  • in cazul in care asiguratul este salariat va prezenta adeverinta de salariat cu numarul de zile de concediu medical efectuat in ultimele 12 luni.

Externarea pacientului se face de catre medicul curant si se va comunica pacientului cu cel putin 24 de ore inainte. Medicul curant va completa Biletul de externare si scrisoarea medicala in care va consemna diagnosticul la externare, starea pacientului, tratamentul medical, indicatii privind regimul alimentar, data controlului medical si numarul de zile de concediu medical(dupa caz).In cazul externarii pacientului la cerere, i se va explica riscurile la care se poate expune. Medicul curant consemneaza in Foaia de observatie solicitarea de externare a pacientului, iar acesta este pus sa semneze ca a solicitat externarea.La externare se foloseste cardul de sanatate al pacientului.

Documentele care se elibereaza pacientului la externare:

  • Bilet de externare;
  • Scrisoare medicala;
  • Certificat de concediu medical(dupa caz);
  • Adeverinta medicala(dupa caz);
  • Reteta medicala;
  • Decont de cheltuieli.

 

Comunicate de presa

Comunicat de presa, 04 Octombrie 2011 - Proiectul "Dotarea secţiei de Reumatologie" a fost adoptat!

 

 

Proiectul "Dotarea secţiei de Reumatologie" a fost adoptat!

Spitalul Clinic de Recuperare Iași a reușit să obțină finanțarea pentru Proiectul "Dotarea Sectiei Reumatologie" care are ca scop dotarea cu mobilier special de spital. Proiectul a trecut cu succes de toate etapele de evaluare ale unui concurs de proiecte.

Ultima etapă a constat în aprecierea publică și votul electronic, pe platforma online a Organizatorului. Din cele 151 de proiecte evaluate de public, "Dotarea Secției Reumatologie din cadrul Spitalului de Recuperare Iași" a acumulat 2987 de voturi, clasându-se pe primul loc.

Conducerea Spitalului Clinic de Recuperare Iași, inițiatorul și managerul Proiectului, dar și pacienții Secției Reumatologie țin să mulțumească pe această cale ieșenilor care s-au implicat în comunitate și au susținut prin votul lor proiectul nostru în perioada 12 - 30 septembrie 2011.

Inițiativa noastră face parte din dezideratul permanent de a găsi alternative de finanțare pentru Spital. Chiar dacă suma maximă acordata de finanțator per proiect, (pe care am solicitat-o și am obținut-o, de altfel) în cadrul acestui Program adresat comunităților din toată țara este redusă -în comparație cu necesitățile Spitalului - a fost o șansă pe care am dorit să o fructificăm.

Iar ieșenii au fost alături de noi, facând posibil acest lucru.

 

Descarcati de aici comunicatul.

 
(0 votes)207 views